سپاه تامین کننده امنیت صیادان چابهار و کنارک در منطقه است


سپاه تامین کننده امنیت صیادان چابهار و کنارک در منطقه است

چابهار- ایرنا- فرمانده بسیج ستاد نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه تامین کننده امنیت صیادان چابهار و کنارک در منطقه است و امروز برای کمک به صیادان و دفاع از حقوق آنان وارد میدان شده است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سرهنگ علی علی نژاد در مراسم معارفه فرمانده بسیج دریایی کنارک اظهار داشت: تشکیل بسیج دریایی اقتدار و عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و ضامن امنیت صیادان برای رونق تولید و اشتغال است.
وی با بیان اینکه ما می ‌دانیم که صیادان عزیز ما در این منطقه تا به امروز با چه مشکلاتی دست به گریبان بوده ‌اند، خاطرنشان کرد: با تشکیل این بسیج، توانمندی ‌هایی که در وجود صیادان نهفته است شکوفا می ‌شود.
فرمانده بسیج در ستاد نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: سپاه امکانات بالقوه ای در منطقه دارد و صیادان می ‌توانند از این امکانات بهره کافی ببرند.
وی ادامه داد: در اغلب نقاط ساحلی مکران و بنادر کشور موج شکن هایی داریم که صیادان محلی می‌ توانند با خیال راحت از این امکانات استفاده کنند.
فرمانده بسیج دریایی شهید جهان آرا کنارک نیز اظهار داشت: فعالیت های صید و صیادی در بندر این شهرستان قابل توجه است.
خالد نیازی به بیان دیدگاه ها و راهکارها برای رفع مشکلات جامعه صیادی در زمینه های مختلف، قیمت ماهی، تسریع در صدور مجوزهای صیادی، امنیت دریایی و دستگیری دزدان دریایی توسط صیادان محلی اشاره کرد و پیگیری مشکلات صیادان چابهار و کنارک را خواستار شد.
3043**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن