نسخه‌ی نهایی Cyberpunk 2077 ممکن است با نمایش قبلی خود تفاوت داشته باشد


Cyberpunk 2077 -ساخته‌ی جدید توسعه دهنده‌ی عنوان تحسین شده‌ی The Witcher 3- بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. اما طبق گفته‌ی کارگردان ماموریت‌های بازی، محصول نهایی ممکن است با چیزی که مشاهده کردیم تفاوت داشته باشد. در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Area Jugones، آقای متیوز توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)...

نسخه‌ی نهایی Cyberpunk 2077 ممکن است با نمایش قبلی خود تفاوت داشته باشد

Cyberpunk 2077 -ساخته‌ی جدید توسعه دهنده‌ی عنوان تحسین شده‌ی The Witcher 3- بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. اما طبق گفته‌ی کارگردان ماموریت‌های بازی، محصول نهایی ممکن است با چیزی که مشاهده کردیم تفاوت داشته باشد.

در طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Area Jugones، آقای متیوز توماسکیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz) در مورد تغییراتی که در ساختار بازی اعمال شده‌اند، صحبت کرد. به گفته‌ی وی، زمانی که اولین ویدئوی گیم‌پلی منتشر شد، تیم توسعه دهنده نمی‌دانست که چطور تمام این عناصر را در یک قالب جهان باز قرار دهد. علاوه بر این، توماسکیویچ توضیح داد که استودیو هنوز در حال کار برروی قسمت‌های زیادی از بازی نظیر سیستم مبارزه و سلاح‌های متعدد و منحصر به فرد آن است.

توضیحات آقای توماسکیویچ شایعات مربوط به انتشار Cyberpunk 2077 در سال جاری را تا حدودی زیر سوال می‌برند. به غیر از این موضوع، باید در نظر داشته باشید که توسعه‌ی بازی روند بسیار متغیری است و برخی عناوین تا آخر مراحل ساخت خود نیز دچار تغییر می‌شوند. به طور خلاصه، ممکن است نمایش E3 2019 بازی با چیزی که در گذشته مشاهده کردیم، تفاوت داشته باشد.

برای آشنایی بیشتر با جدیدترین ساخته‌ی سی‌دی پراجکت رد (CD Project Red)، شما می‌توانید تحلیل تریلر گیم‌پلی بازی به قلم سعید آقابابایی و مصاحبه‌ی انجام شده با طراح مراحل بازی را مطالعه کنید.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخی نامشخص برای کنسول‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نسخه‌ی نهایی Cyberpunk 2077 ممکن است با نمایش قبلی خود تفاوت داشته باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا