سپاه خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است


سپاه خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است

گروه سیاست و اقتصاد - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه سپاه همچنان خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است، گفت: سپاه تمام توان خود را در خدمت نظام و انقلاب اسلامی گذاشته است و فقط تدابیر و عوامل حکیمانه امام بزرگوار و مقام معظم رهبری را انجام می‌دهد.

سپاه خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است

به گزارش ایکنا از کرمان، غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 3 اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: از مردم و مسئولان استان کرمان برای راهپیمایی و حمایت از سپاه در برابر اقدام رئیس جمهور آمریکا که سپاه پاسداران را در زمره گروه‌های تروریست مطرح کرده، تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی افزود: یکی از تدابیر حکیمانه و عمیق و دقیقی که امام راحل در بدو پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ کردند و این حرکت در همه انقلاب‌های دنیا نه‌تنها کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است شکل‌گیری نهادهای انقلابی از جمله بحث تشکیل سپاه بود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه سپاه و بسیج مستضعفین برای حراست و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن تاسیس شد، تصریح کرد: در طول 40 سال انقلاب اسلامی سپاه در همه عرصه‌ها نقش‌آفرین بوده است.
ابوحمزه با اشاره به اینکه نقش سپاه بر می‌گردد به نگاه نافذ و عمیقی که امام راحل داشتند، بیان کرد: امام در جمله معروف خود در مورد سپاه فرمودند، اگر سپاه نبود کشور هم نبود و هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد این جمله را دقیق‌تر وعمیق‌تر می‌بینید.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: این کینه و خباثتی که نسبت به سپاه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دارند برگرفته از این است که سپاه در طول این چهل سال توانسته تکلیف، رسالت و مسئولیت خود را به بهترین وجه انجام دهد.
ابوحمزه با اشاره به اینکه سپاه همچنان خادم و بازوی ولایت مطلقه فقیه است، اظهارکرد: سپاه تمام توان خود را در خدمت نظام و انقلاب اسلامی گذاشته است و فقط تدابیر و عوامل حکیمانه امام بزرگوار و مقام معظم رهبری را انجام می‌دهد.
وی تاکید کرد: 100 نفر از گروه‌های جهادی متخصص از استان کرمان به منطقه سیل‌زده پل‌دختر لرستان اعزام و به مدت 10 روز در این منطقه خدمات به مردم ارائه کردند.
ابوحمزه با بیان اینکه مسئولیت شهرستان حمیدیه در خوزستان نیز به سپاه ثارالله استان کرمان واگذار شد، بیان کرد: 15 روستا در این شهرستان زیرآب رفته بودند و از 15 روستا 11 روستا آب آنها تخلیه شده و مردم کم‌کم وارد روستاها و خانه‌های خود می‌شوند و تنها چهار روستا آب در آنها جریان دارد و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر این روستاها را هم از آب تخلیه کنیم.
وی افزود: موکب‌هایی از استان کرمان در حمیدیه مستقر شده‌اند و هر وعده بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار پرس غذا در بین مردم توزیع می‌کنند، همچنین 259 میلیون تومان وجه نقد در سطح نواحی سپاه و مقاومت بسیج جمع‌آوری شده و در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفته است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از 50 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین ازاستان کرمان به شهرستان حمیدیه اعزام شده، بیان کرد: 30 کامیون اقلام نیز از طریق مرم، ادارات، شهرک‌های صنعتی و معدنی جمع‌آوری شد شهرستان حمیدیه اعزام شدند.
ابوحمزه تأکید کرد: استان کرمان تنها استانی در کشور بود که همه مسئولین استانی آن از جمله نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، استاندار و معاونان استاندار و مدیران ادرات مختلف در شهرستان حمیدیه حضور پیدا کردند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز