این پروژه 18 ماهه به ثمر خواهد رسید


این پروژه 18 ماهه به ثمر خواهد رسید

سالن شش‌هزارنفری مجموعه‌ورزشی ثامن‌الائمه که به‌عنوان یک پروژه بزرگ مدت‌هاست نیمه‌کاره مانده، وارد فاز جدیدی شده و قرار است عملیات اجرایی آن از سر گرفته شود.


شهرآرا آنلاین - کار احداث این سالن مثل همه اماکن ورزشی در کشور برعهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور بوده که حالا با توافقی که صورت‌ گرفته، قرار شده است تکمیل این پروژه توسط شرکت همیار سازه توس که وابسته به سازمان همیاری‌های استان است، انجام گیرد. مدیرعامل این شرکت با تأیید خبر فوق گفت: جلسه‌ای برای تحویل پروژه سالن سرپوشیده شش‌هزار‌نفری ثامن‌الائمه مشهد از شرکت توسعه و نگهداری به مجموعه ما روز گذشته با حضور نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و اداره کل و ورزش و جوانان استان برگزار شد که توافق شد تکمیل پروژه سالن چندمنظوره سرپوشیده مستقر در مجموعه بزرگ ورزشی ثامن‌الائمه با اعتباری در حدود 35میلیار تومان به شرکت همیار سازه توس واگذار شود. محمدرضا پرهیخته‌پور با اشاره به اینکه سالن حدود 30 تا 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، اظهار کرد: ازآنجاکه چندسالی است عملیات اجرایی این سالن متوقف شده است، با تمام توان تخصصی شرکت تلاش خواهیم کرد بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده هجده‌ماهه، این پروژه را به ثمر برسانیم. وی وسعت این سالن ورزشی را حدود 7هزارمتر عنوان و خاطرنشان کرد: درراستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به‌طورجدی تأکید داریم در حد امکان تمامی مصالح و تجهیزات موردنیاز برای تکمیل این پروژه و محوطه‌سازی آن که وسعت درخورتوجهی دارد، از توان داخل کشور و حتی بومی استان تأمین شود.

تأکید وزیر ورزش بر تکمیل سالن تا قبل از 1400

مدیر بخش منطقه شرق معاونت فنی‌مهندسی شرکت توسعه اماکن ورزشی گفت: سالن شش‌هزارنفری ثامن مشهد با حدود 50درصد پیشرفت فیزیکی تا مرحله اجرای سقف پیشروی داشته و است. علی پژومند ادامه داد: انتظار داریم با توجه به اینکه سازمان همیاری به‌نوعی از بدنه دولت و معاونت عمران استان است، بتواند پروژه را در مدتی که زمان‌بندی شده، تحویل دهد. وی با اشاره به هدف‌گذاری 18ماه برای اتمام پروژه سالن ورزشی شش‌هزارنفره ثامن‌الائمه مشهد، عنوان کرد: بخشی از اعتبارات این پروژه تأمین شده و بخش دیگر آن با همکاری پیمانکار به‌صورت علی‌الحساب تأمین خواهد شد تا این پروژه با موفقیت به اتمام برسد. مدیر بخش منطقه شرق معاونت فنی مهندسی شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور ادامه داد: نکته حائز اهمیت، تأکید آقای سلطانی‌فر، وزیر ورزش‌وجوانان، بر این است که با همت همگانی این پروژه تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد و در اختیار مردم ورزش‌دوست مشهد قرار گیرد .وی با اشاره به سابقه شرکت همیار سازه توس در اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح استان بیان کرد: شرکت همیار سازه توس در حوزه ورزش شرکت خوش‌نامی است و با توجه به تجربه خوبی که در اجرای پیست دوچرخه‌سواری در سایت ثامن‌الائمه و دیگرپروژه‌های در دست اجرای آن، امیدواریم در این پروژه نیز این تجربه خوب را در کنار هم تکرار کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...