هامبورگ 1-3 لایپزیش؛ تنها یک قدم تا کسب افتخار


هامبورگ 1-3 لایپزیش؛ تنها یک قدم تا کسب افتخار

صعود گاو های خشمگین به فینال

طرفداری- در یکی از دیدار های نیمه نهای دی اف بی پوکال آلمان، تیم های فوتبال هامبورگ و لایپزیش در زمین خانگی تیم فوتبال هامبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب 3 بر 1 به سود لایپزیش به پایان رسید و تیم لایپزیش به فینال صعود کرد.

هامبورگ

پولرسبک - لاکروئیکس - فن درونگلن - داگلاس - ناری - یاتا - لاسوگا - یانیچیچ - مانگالا - واگنومان - یونگ

لایپزیش

گولاسی - کوناته - اوربان - فورسبرگ - کولوسترمن - کمپل - لایمر - هالشتنبرگ - سابیتزر - یوسف پولسن - تیمو ورنر

گزارش بازی

بر طبق انتظار این تیم فوتبال لایپزیش بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 نیز یک موقعیت گلزنی را از دست داد. اما خیلی زود این تیم به گل اول رسید. این روند اما زیاد دوام نداشت و هامبورگی ها مجددا به بازی برگشتند و گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساندند. بعد از گل تساوی تا پایان نیمه نخست بازی با تعادل پیشرفت اما از جذابیتش کاسته نشد و هر دو تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند که ثمری در پی نداشت.

نیمه دوم نیز کاملا با تعادل ادامه یافت تا اینکه گل به خودی بازیکن هامبورگ روند کار را کمی تغییر داد و به سود لایپزیش کرد. هامبورگ سعی در زدن گل تساوی داشت اما قدرت حفظ توپ لایپزیشی ها بیشتر بود این تیم در ادامه موفق به زدن گل سوم نیز شد.

شرح گل ها

دقیقه 12 - پولسن؛ سانتر ارسالی روی کرنر، دقیقا روی خط شش قدم توسط پولسن به گل اول بازی بدل شد.

دقیقه 24 - یاتا؛ اشتباه بازیکنان لایپزیش در کار دفاعی و سماجت و هوش یاتا و ضربه دقیق او از پشت محوطه جریمه کل تساوی را به همراه داشت.

دقیقه 53 - یانیچیچ (گل به خودی)؛ حرکت تیمی و زیبای بازیکنان لایپزیش در نهایت با ایجاد یک مثلث همراه شد و پاس در عرض بازیکنان لایپزیش را بازیکن هامبورگ به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد.

دقیقه 72 - فورسبرگ؛ شوت دیدنی امیل فورسبرگ جوان، کار هامبورگ را یکسره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس