ستاره استقلال : الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال است ؛ به لغزش پرسپولیس و قهرمانی در لیگ امیدواریم


طارق همام گفت : در این سال‌ها الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال بوده و اتفاقا هر اندازه مخارج میلیاردی می‌کنند و بازیکنان گرانقیمت جذب کرده و در بهترین اردوها آماده می‌شوند، اما باز هم از استقلال شکست می‌خورند. در هر صورت امیدوارم این روند بردهایمان در بازی مقابل تیم متمول عربستانی ادامه پیدا کند تا دوباره دل هواداران شاد شود. نوشته ستاره استقلال :...

ستاره استقلال : الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال است ؛ به لغزش پرسپولیس و قهرمانی در لیگ امیدواریم

طارق همام: الهلال با هزینه میلیاردی هم حریف استقلال نمی‌شود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۱
ستاره استقلال :  الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال است ؛ به لغزش پرسپولیس و قهرمانی در لیگ امیدواریم

طارق همام گفت : در این سال‌ها الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال بوده و اتفاقا هر اندازه مخارج میلیاردی می‌کنند و بازیکنان گرانقیمت جذب کرده و در بهترین اردوها آماده می‌شوند، اما باز هم از استقلال شکست می‌خورند. در هر صورت امیدوارم این روند بردهایمان در بازی مقابل تیم متمول عربستانی ادامه پیدا کند تا دوباره دل هواداران شاد شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همام طارق ، هافبک عراقی استقلال دوباره به شرایط بازی بازگشته و آماده همراهی این تیم در حساس‌ترین مقطع پیش‌روی آبی‌پوشان است و این موضوع می‌تواند بهترین خبر ممکن برای وینفرد شفر آلمانی سرمربی استقلال باشد تا با دست پر به مصاف الهلال برود. در آستانه این دیدار حساس فرصتی دست داد تا خبرنگار گفت‌وگویی را با طارق همام درخصوص بازگشتش به شرایط حضور در میدان و مسائل مربوط به استقلال انجام دهد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

از بازی با الهلال آغاز کنیم. استقلال در بازی رفت در غیاب تو به برتری رسید و حالا در آستانه بازی برگشت به اردوی این تیم بازگشتی و آماده‌ای.

طارق همام:

بازی رفت را به دلیل مصدومیت از دست دادم و اینکه مدت‌ها از ترکیب استقلال دور بودم، من را هم ناراحت کرده بود. دلم می‌خواست بیشتر برای تیم بازی کنم و در خدمت هواداران باشم، اما آسیب‌دیدگی مجدد این فرصت را از من گرفت و نتوانستم در این چند دیدار اخیر استقلال را همراهی کنم.

الان کاملا آماده‌ای و مشکلی برای همراهی تیم نداری؟

طارق همام:

بله. خداراشکر مشکل خاصی ندارم و درصورتی که شفر و کادرفنی صلاح بدانند می‌توانم در این دیدار حساس استقلال را همراهی کنم. البته دلم برای بازی کردن یک ذره شده و امیدوارم این فرصت دوباره نصیبم شود.

البته در غیاب فرشید اسماعیلی شاید این فرصت خیلی‌زود دوباره نصیبت بشود.

طارق همام:

برای فرشید آرزوی سلامتی دارم و مطمئنم او دوباره خیلی‌زود با قدرت برمی‌گردد. درخصوص بازی‌کردن من هم باید کادرفنی تصمیم بگیرد.

استقلال در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل باید به مصاف الهلال برود. این دیدار را چطور ارزیابی می‌کنی؟

طارق همام:

همان‌طور که گفتید در بازی رفت در عین شایستگی موفق شدیم الهلال را شکست دهیم. برای بازی هم کاملا آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم دوباره این پیروزی شیرین را مقابل تیم عربستانی تکرار کنیم.

اتفاقا استقلال در سال‌های اخیر به‌راحتی الهلال را شکست می‌دهد.

طارق همام:

در این سال‌ها الهلال همیشه گربه‌سیاه استقلال بوده و اتفاقا هر اندازه مخارج میلیاردی می‌کنند و بازیکنان گرانقیمت جذب کرده و در بهترین اردوها آماده می‌شوند، اما باز هم از استقلال شکست می‌خورند. در هر صورت امیدوارم این روند بردهایمان در بازی مقابل تیم متمول عربستانی ادامه پیدا کند تا دوباره دل هواداران شاد شود.

هنوز هم برای استقلال شانس صعود از گروه مرگ را قائل هستی؟

طارق همام:

چراکه نه؛ اگر بازی را با برد پشت‌سر بگذاریم، قطعا شانس‌مان از سایر تیم‌های گروه برای صعود بیشتر می‌شود. فقط حیف که در تهران با گل دقایق آخر مقابل العین متوقف شدیم، در غیر این صورت همین الان هم شانس خوبی داشتیم. استقلال همواره از گروه مرگ صعود کرده و اتفاقا به‌عنوان صدرنشین هم صعود کرده است و امیدواریم این افتخار برای تیم در آسیا این‌بار هم تکرار شده و بتوانیم با عنوان تیم اول از گروه‌مان راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شویم.

قبول داری شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر کم‌رنگ‌تر از هر زمان دیگر شده است؟

طارق همام:

چه کسی این حرف را زده است؟ پرسپولیس دو فینال واقعی مقابل مدعیان قهرمانی پیش‌رو دارد. البته در سطح اول فوتبال، همه دیدارها سخت است اما به‌نسبت شرایط جدول، کار پرسپولیس در دو دیدار بعدی بسیار دشوار است و ما هم امیدوار به لغزش این تیم برای کسب عنوان قهرمانی هستیم. در این بین قبول دارم که باید خودمان هم حریفان را شکست دهیم و تمام تلاش‌مان این است تا این کار را انجام دهیم تا درصورتی که پرسپولیس امتیاز از دست داد، بتوانیم جایگاه این تیم را در صدر جدول بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج