بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس


بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

بشیر حسینی در 15 آذر 1360 در تهران متولد شده است، وی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات در دانشگاه صدا و سیما و به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و نیز مشاور دانشگاهی و استعداد یابی فعالیت داشته و نیز جوان برگزیده کشور در سال 1385 می باشد. در ادامه بیوگرافی بشیر حسینی را مرور خواهیم کرد. بیوگرافی بشیر...

بشیر حسینی در ۱۵ آذر ۱۳۶۰ در تهران متولد شده است، وی مدیر گروه علوم نوین رسانه دانشکده ارتباطات در دانشگاه صدا و سیما و به عنوان رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و نیز مشاور دانشگاهی و استعداد یابی فعالیت داشته و نیز جوان برگزیده کشور در سال ۱۳۸۵ می باشد. در ادامه بیوگرافی بشیر حسینی را مرور خواهیم کرد.

بیوگرافی بشیر حسینی

دکتر بشیر حسینی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته حقوق از دانشگاه امام صادق و دکترای فرهنگ و ارتباطات می باشد که در دو سطح از حوزه نیز تحصیل کرده است. او مدتی است که به عنوان کارشناس علوم جامعه شناختی، کارشناس رسانه، کارشناس بازی، منتقد و تحلیلگر و همچنین پژوهشگر تربیتی با تلویزیون همکاری دارد.

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

دکتر بشیر حسینی به دو زبان عربی و فرانسه تسلط داشته و عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و نیز استاد دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق و دانشگاه تهران می باشد.

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

وی قبل از حضور در برنامه عصر جدید در برخی از برنامه های دیگر تلویزیون از جمله در برنامه رسانش که از شبکه امید پخش می شد، برنامه اینترنتی زابی واکا که در ایام جام جهانی پخش می شد و نیز برنامه اکسیر با اجرای فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود.

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

یکی از تکه کلام های معروف وی در برنامه عصر جدید کلمه «با عشق» در هنگام رای دادن می باشد که اعتقاد به داوری جدی و عاشقانه دارد و احتمالا این اعتقاد ناشی از تسلطش به زبان فرانسوی باشد؛ امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی از دیگر داوران این برنامه پر طرفدار هستند؛ حسینی در رابطه با داوری اش در برنامه عصر جدید چنین اظهار نظر کرده است :

ما ٧نفر رو داوری می‌کنیم و ٧٠میلیون نفر ما رو! امیدوارم لذت ببرید، تأمل بکنید و تعامل بکنیم. عصرجدید، مسابقه ‏حرفه‌ای‌هاست. استعدادهای تازه و تازه‌کار باید اول با پشتکار، ابتکار و نمونه‌کار حرفه‌ای بشن و بعدش قدم روی چشم‌هامون بذارن. ما به ‏قابلیت رقابت استعداد ایرانی در سطحِ جهانی اعتقاد و اعتماد داریم و سطح توقعاتمون رو پایین نمیاریم.

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

در بیوگرافی بشیر حسینی آمده است که وی در شهریور ۱۳۹۷ توسط حکمی از سوی مدیر شبکه چهار سیما به عنوان سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه معرفی شده است. او همچنین در زمینه تألیف کتاب نیز فعالیت دارد، کتاب ۱۵۰ هشتک یکی از آثار تألیف شده وی می باشد، همچنین مؤلف کتاب فکر و سواد رسانه ای مقطع دهم می باشد. رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای و مدرس گارگروه سواد رسانه در قاره های اروپا، آفریقا و آسیا از دیگر وظایف دکتر بشیر حسینی است. دکتر حسینی یکی از مخالفین فیلترینگ شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام می باشد و می گوید:

اگر بر رسانه‌ها امیر نشویم، زیردستشان اسیر می‌شویم. با فیلترینگ اینستاگرام دو ‏قشر از این شبکه می‌روند، نخست مذهبی‌ها که دیدن سایت فیلتر شده را حرام می‌دانند و دوم جامعه سنتی. فیلترینگ تلگرام بزرگترین ‏خدمت را به ضد انقلاب کرد و آنها را در این پیام‌رسان با مردم تنها گذاشت.

اکنون بعد از آشنایی کامل با بیوگرافی بشیر حسینی می توانید تصاویری از وی را مشاهده نمایید.

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسعکس جدید بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس عکس بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسعکسی از دکتر بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسدکتر بشیر حسینی در کنار کودکان آفریقایی

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکستصویری از بشیر حسینی بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسبیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسعکس بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسعکس متفاوت دکتر بشیر حسینی

بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکسبشیر حسینی در کنار مدیر شبکه سه سیما بیوگرافی بشیر حسینی و آشنایی بیشتر با مجری برنامه عصر جدید + عکس

امیدواریم این بخش از بیوگرافی هنرمندان و اشخاص معروف مورد پسند شما عزیزان و دوستان همیشگی آرگا قرار گرفته باشد.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک