به گزارش «اخبار خودرو»، بازار لوازم یدکی در ماههای اخیر با نوسانات و تنشهای فراوانی همراه بوده که عمده آن مربوط به قیمت و ارزش قطعات است. در این میان گاه اخباری به گوش میرسد که نهتنها صحت ندارد بلکه سبب ایجاد موج منفی در بازار لوازم یدکی میشود.
در روزهای گذشته برخی سایتها خبری مبنیبر افزایش 40درصدی قیمت چراغ جلو خودرو در بازار لوازمیدکی منتشر کردند. این درحالی است که علی چنگی، مدیرعامل شرکت گروه پژوهش مدرن بهعنوان بزرگترین تولیدکننده چراغ خودرو در گفتوگو با «دنیایخودرو» ضمن تکذیب این افزایش 40درصدی قیمت در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد.
بهگفته وی، محصولات این کمپانی از ابتدای سال افزایش 10درصدی داشتهاند و از آنجاکه این شرکت بهعنوان بزرگترین تولیدکننده و تامینکننده چراغ خودرو در بازار شناخته میشود، افزایش 40درصدی بهای این قطعه در بازار لوازمیدکی صحت ندارد.
چنگی در ادامه افزود: «با توسعه شبکه فروش، افزایش تولید و پذیرش نمایندگی در سراسر کشور قصد کنترل بازار و تثبیت قیمتها را داریم.»
وی همچنین بیان کرد: «محصولات این شرکت با قیمت تعیینشده و نظارت شرکت به نمایندگیها تحویل و در بازار عرضه میشود.»