آمار جدیدی از فروش عنوان PUBG منتشر شد


به تازگی توسعه دهنده‌ و ناشر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds اطلاعات جدیدی را از آمار فروش آن در سال گذشته‌ی میلادی منتشر کرده است. عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds پیش تر توسط استودیوی بلوهول (Bluehole) توسعه داده شده بود و در حال حاضر توسط استودیوی پابجی کورپ (PUBG Corp.) مدیریت می‌شود. بازی PUBG را می‌توان یکی از...

آمار جدیدی از فروش عنوان PUBG منتشر شد

به تازگی توسعه دهنده‌ و ناشر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds اطلاعات جدیدی را از آمار فروش آن در سال گذشته‌ی میلادی منتشر کرده است.

عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds پیش تر توسط استودیوی بلوهول (Bluehole) توسعه داده شده بود و در حال حاضر توسط استودیوی پابجی کورپ (PUBG Corp.) مدیریت می‌شود. بازی PUBG را می‌توان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین در سبک بتل رویال دانست. این عنوان در ابتدا برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد و توانست محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران آن پیدا کند و بعدها با عرضه بر روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ و همچنین پلتفرم تلفن‌های هوشمند بیش از پیش شناخته شد و توانست نام خود را به عنوان یکی از پیشگامان سبک بتل رویال ثابت کند.

اما حال اطلاعات جدیدی از آمار فروش این عنوان در سال ۲۰۱۸ منتشر شده است که نشان دهنده‌ی موفقیت بسیار زیاد آن هستند. این عنوان در سال گذشته‌ی میلادی به صورت کلی کسب درآمد ۹۲۰ میلیون دلار را برای سازنده‌ی خود به همراه داشته که اما سود خالص حاصل از این فروش ۳۱۰ میلیون دلار محاسبه شده است. بازی PUBG نزد کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی از محبوبیت بیشتری نسبت به دیگر پلتفرم‌ها برخوردار است و این نسخه از آن موفق به کسب ۷۹۰ میلیون دلار شده که اما این عدد بر روی کنسول‌ها تنها ۶۰ میلیون دلار است. نسخه‌ی تلفن‌های هوشمند این عنوان نیز موفق شده است تا ۶۵ میلیون دلار را برای استودیو فراهم آورد که البته بخش اعظمی از آن به جیب استودیوی تنسنت (Tencent) خواهد رفت.

اما از لحاظ جغرافیایی، ۵۳ درصد از درآمد سالیانه‌ی این عنوان در قاره‌ی آسیا به دست آمده است که نشان دهنده‌ی محبوبیت بالای آن در این قاره نسبت به دیگر مناطق است. یک نکته‌ی حائز اهمیت دیگر نیز که وجود دارد این است که بازی PUBG Lite از منابعی به غیر از استیم نیز قابل دریافت است که این مورد می‌تواند دقت اطلاعات گفته شده را به نسبت کمی پایین آورد اما به هر حال هیچکس نمی‌تواند منکر موفقیت این عنوان شود.

اگر به تجربه‌ی عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds علاقه دارید و یا اینکه قصد خرید آن را دارید پیشنهاد می‌کنم تا نقد و بررسی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن را از اینجا و نسخه‌ی کنسولی آن را از اینجا مطالعه نمایید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

آمار جدیدی از فروش عنوان PUBG منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی