چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟


چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟

چگونه سفری ارزان در بانکوک داشته باشیم؟ کوله پشتی: هیچ چیزی مانند یک سفر خوب و دلپذیر به بانکوک نیست. خوردن غذا‌های جدید، گشت و گذار در بازار‌ها و همچنین بازدید از مکان‌های دیدنی می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما چیزی که همیشه مانع می‌شود، هزینه‌ها و کمبود بودجه است. در این مقاله چندین راه حل برای کم کردن هزینه‌ها در سفر به بانکوک وجود دارد.

هیچ چیزی مانند یک سفر خوب و دلپذیر به بانکوک نیست. خوردن غذا‌های جدید، گشت و گذار در بازار‌ها و همچنین بازدید از مکان‌های دیدنی می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما چیزی که همیشه مانع می‌شود، هزینه‌ها و کمبود بودجه است. در این مقاله چندین راه حل برای کم کردن هزینه‌ها در سفر به بانکوک وجود دارد.
چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟
۱. توک توک نگیرید
توک توک نوعی وسیله ی حمل و نقل سنتی در بانکوک است که اگر برای اولین بار به این شهر سفر کنید، قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در ظاهر شاید فکر کنید که ارزانتر از تاکسی است اما باید بدانید که هزینه ی تاکسی با تاکسی متر خیلی پایین تر از سوار شدن بر توک توک است.
چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟۲. قطار هوایی همیشه ارزانتر نیست
یکی دیگر از وسایل حمل و نقل در بانکوک، قطار‌های هوایی هستند. سیستم مترو نیز در این شهر وجود دارد، اما قطار‌های هوایی ممکن است ایستگاه‌های بیشتری را پوشش دهند. گاهی اوقات استفاده از مترو و یا گرفتن تاکسی، هزینه‌ی کمتری را از قطار هوایی شامل می‌شود. البته این سیستم شما را از شر ترافیک‌های سنگین شهر در برخی زمانها، نجات می‌دهد.
چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟۳. همانجایی غذا بخورید که تایلندی‌ها می‌خورند
گاهی اوقات برای خوردن غذا در رستورانی شیک و گران هزینه می‌کنید، اما نتیجه بسیار نا امید کننده است. بانکوک شهری توریستی است. با ازدحام جمعیت در یک مکان به راحتی می‌توانید بفهمید که غذای کجا بهتر است. اینکار نیاز به تحقیق هم ندارد، هرکجا دیدید که تایلندی‌های بیشتری را به خود جذب کرده، آنجا می‌تواند غذای بهتری داشته باشد. همچنین هزینه اش نیز بسیار کمتر است. خوردن غذا‌های محلی و خیابانی را نیز فراموش نکنید.
چگونه سفری ارزان به بانکوک داشته باشیم؟۴. میان وعده را فراموش نکنید
درست است که غذا درتایلند ارزان است، اما پرس‌های آن زیاد نیست. همین باعث می‌شود که شما به فکر خوردن میان وعده نیز بیوفتید. بهترین میان وعده و تنقلات را در مناطق توریستی در خیابان می‌توانید پیدا کنید. قبل از سفر خوب است نسبت به تنقلات معروف تایلندی کمی تحقیق کنید.
مترجم:سحر مردانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل