ستاره های استقلال می روند تا مروارید سیاه بماند! + عکس


ستاره های استقلال می روند تا مروارید سیاه بماند! + عکس

برخی از مسئولان آبی های تهرانی برای تامین پول مروارید سیاه استقلال پیشنهادی عجیب به مدیرعامل این باشگاه ارائه داده اند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برخی از مسئولان آبی های تهرانی برای تامین پول مروارید سیاه استقلال پیشنهادی عجیب به مدیرعامل این باشگاه ارائه داده اند.

دائمی شدن قرارداد پاتوسی با استقلال بهترین خبر نقل‌وانتقلاتی بود که امیرحسین فتحی پیش از شروع پنجره تابستانی به هواداران داد.


گویا مدیران آبی، برای تامین مبلغ رضایت نامه پاتوسی، روی حق رشد و پول رضایت‌نامه مجید حسینی حساب باز کرده‌اند. اما تنها دغدغه مالی آبی‌پوشان به همین موضوع ختم نمی‌شود چرا که مدیران آبی برای حفظ امید نورافکن هم باید چند هزار دلاری خرج کنند. در کنار این دو موضوع مهم فتحی و دستیارانش نیم‌نگاهی هم باید به خرید بازیکنان جدید داشته باشند.

ستاره های استقلال می روند تا مروارید سیاه بماند! + عکس


بعضی از مدیران استقلال برای این که تیمشان در فصل تابستان دچار کمبود منابع مالی از جمله ارزهایی مثل دلار نشوند به فتحی پیشنهاد داده‌اند که قید دستیاران خارجی شفر را بزند.

البته این موضوع را نباید فراموش کرد که شفر سرسختانه در قبال چنین تصمیمی مقاوت خواهد کرد؛ چرا که اولویت اول برای مربیان خارجی کار کردن با کادرفنی مورد اطمینان خودشان هست و به همین منظور مدیران استقلال کار سختی برای متقاعد کردن سرمربی تیمشان پیش‌رو دارند.

110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403