چگونه پیام طرف مقابل در چت خصوصی تلگرام را پاک کنیم؟


چگونه پیام طرف مقابل در چت خصوصی تلگرام را پاک کنیم؟

تلگرام پیام‌رسانی محبوب ایرانی‌ها در آخرین آپدیت خود ویژگی‌های جذاب جدیدی به پیام‌رسان خود اضافه کرد، یکی از این ویژگی‌ها پاک کردن پیام طرف مقابل در پی‌وی است. در واقع اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح دهیم، اگر دوست شما پیام خصوصی‌ای به شما ارسال کند، شما می‌توانید پیام آن را پاک کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بگوییم چگونه می‌توانید پیام شخص دیگری...

تلگرام پیام‌رسانی محبوب ایرانی‌ها در آخرین آپدیت خود ویژگی‌های جذاب جدیدی به پیام‌رسان خود اضافه کرد، یکی از این ویژگی‌ها پاک کردن پیام طرف مقابل در پی‌وی است. در واقع اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح دهیم، اگر دوست شما پیام خصوصی‌ای به شما ارسال کند، شما می‌توانید پیام آن را پاک کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بگوییم چگونه می‌توانید پیام شخص دیگری را در پی‌وی تلگرام پاک کنید.

ابتدا وارد محیط چت خود با یکی از دوستان خود شوید، روی پیام دوستتان ضربه بزنید و گزینه حذف یا Delete را انتخاب کنید، در این بخش خواهید دید که گزینه‌ی جدیدی به لیست حذف پیام اضافه شده است که می‌توانید با انتخاب آن، پیام دوستتان را حتی برای خودش نیز پاک کنید. با اینکار پیام هم از صفحه‌ی چت شما پاک خواهد شد و هم از صفحه چت دوستتان!

چگونه پیام طرف مقابل در چت خصوصی تلگرام را پاک کنیم؟

در تصویر بالا به صورت کامل این ویژگی را برای شما شرح دادیم، البته تصویر فوق برای تلگرام گوشی‌های آیفون است ولی شما با بروزرسانی به آخرین نسخه تلگرام، در تمامی دستگاه‌ها می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید و تفاوتی نخواهد کرد که شما تلگرام ویژه ویندوز را دارید یا تلگرام اندروید.

چگونه پیام طرف مقابل در چت خصوصی تلگرام را پاک کنیم؟

همچنین تلگرام در این آپدیت محدودیت پاک کردن پیام پیش از ۴۸ ساعت را نیز حذف کرده است و شما می‌توانید پیام‌های ماه‌ها پیش یا حتی سال‌ها پیش خود را نیز پاک کنید. ما در تست‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که با Clear History کردن، به صورت یک‌جا کل پیام‌های خودتان و دوستتان را پاک کنید و تمامی پیام‌های شما و دوستتان هم از صفحه چت شما و هم از صفحه چت دوستتان پاک خواهد شد.

این ویژگی ممکن است در ابتدا جالب به نظر برسد ولی ممکن است در آینده با کلاه‌برداری‌های زیادی مواجه شویم که بدون هیچ رد و مدرکی کاربران دیگر را متضرر خواهد کرد.

منبع

شاید دیگر مطالب روژان
را هم دوست داشته باشید

چگونه پیام طرف مقابل در چت خصوصی تلگرام را پاک کنیم؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها