لندو نوریس: مدیریت لاستیک ها در مسابقات بسیار مهم است


فرمول یک ایران – لندو نوریس معتقد است که مدیریت لاستیک ها فشار زیادی به رانندگان در مسابقات وارد می کند و به همین دلیل جا برای هیچگونه اشتباه وجود ندارد. تازه کار بریتانیایی شروع فوق العاده ای با مک لارن در فصل 2019 داشته و قوی ترین نتیجه اش تا به الآن، جایگاه ششمی در بحرین بوده که با MCL34 بدست آورده است. نحوه مدیریت لاستیک ها در مسابقات فرمول...

فرمول یک ایرانلندو نوریس معتقد است که مدیریت لاستیک ها فشار زیادی به رانندگان در مسابقات وارد می کند و به همین دلیل جا برای هیچگونه اشتباه وجود ندارد.

تازه کار بریتانیایی شروع فوق العاده ای با مک لارن در فصل 2019 داشته و قوی ترین نتیجه اش تا به الآن، جایگاه ششمی در بحرین بوده که با MCL34 بدست آورده است. نحوه مدیریت لاستیک ها در مسابقات فرمول یک بیشتر از گذشته مهم شده و نوریس درباره ی این موضوع گفت:

به نظر من این موضوع سخت بود که در تمرینات و پیش فصل ها متوجه شویم که چه میزان می توانیم به خودرو فشار وارد کنیم. بخصوص در اولین شبیه ساز مسابقه ایم در بارسلونا که فشار با سوخت کامل بود تمام لاستیک های عقب را از بین می برد و دانستن شرایط دمایی لاستیک ها نیز سخت بود.

بعضی موقع هم درصد تخریب لاستیک ها زیاد می شود و با خودتان می گویید”اوه نه، قراره شرایط وحشتناک بشه”. وقتی در مسابقه هستید، خودتان را با راننده های اطرفتان مقایسه می کنید و دانستن اینکه آن ها چه کار می کنند و شما باید چه تغییراتی بدهید آسان تر است.

لندو نوریس: مدیریت لاستیک ها در مسابقات بسیار مهم استلندو نوریس: مدیریت لاستیک ها در مسابقات بسیار مهم است لندو نوریس – چین 2019

او در ادامه افزود:

فشار زیادی روی شما در مسابقات یک شنبه ها خواهد بود، برخلاف تست های پیش فصل که شما می توانستید لاستیک هایتان را قفل کنید یا اشتباه کنید و بگویید”اشکالی ندارد”.

اما در مسابقه اگر جایگاه از دست بدهید یا برای فلت اسپات به پیت بروید آنوقت است که به مشکل بزرگی تبدیل می شود. بنابراین در مجموع فشار زیادی وجود دارد و باید به چیزهای بیشتری توجه کنید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید