خانه تکانی تابستانی امری


سرمربی توپچی‌ها تصمیم دارد در تابستان پیش رو 7 بازیکن تیمش را بفروش برساند تا تغییرات عمده‌ای در تیمش ایجاد کند.

خانه تکانی تابستانی امری

روزنامه انگلیسی میرر ادعا کرد اونای امری، سرمربی آرسنال که از شکست 3-2 تیمش مقابل کریستال پالاس عصبانی است تصمیم خود را برای خانه‌تکانی گسترده در این تیم، در فصل تابستان گرفته و ممکن است در فصل نقل و انتقالات تا هفت بازیکن آرسنال را بفروشد.

بر اساس این گزارش در تابستان پیش رو، باشگاه بودجه‌ای 45 میلیون پوندی در اختیار امری خواهد گذاشت ولی مدیران باشگاه به او گفته‌اند که می‌تواند با فروش بازیکنان فعلی، درآمد حاصله از این محل را صرف خرید بازیکنان مورد نظر خود کند.

میرر مدعی شد شوکوردان مصطفی بازیکنی که در جریان شکست آرسنال مقابل کریستال پالاس بسیار ضعیف ظاهر شد نامزد اول قرار گرفتن در فهرست فروش اونای امری است. آرسنال در دو فصل گذشته هم تلاش کرد این مدافع را بفروشد ولی در پیدا کردن خریدار مناسب برای او ناکام ماند.

از سوی دیگر آرسنال از دستمزد بسیار بالای مسوت اوزیل و هنریک میختاریان راضی نیست و در تلاش برای تنظیم بودجه خود ممکن است این دو ستاره را هم در فهرست فروش بگذارد.

میرر می‌گوید مدیران آرسنال به امری گفته‌اند که اگر باشگاه‌های دیگر خواهان خرید کارل جنکینسون و محمد الننی شدند با این موضوع موافقند و به امری برای فروش این دو چراغ سبز خواهند داد. همچنین کالوم چمبرز و داوید اوسپینا که این فصل بصورت قرضی در فولام بازی می‌کنند نیز در برنامه‌های آتی امری جایی ندارند و احتمالا راهی باشگاه دیگری می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید