تلفن همراه آذری جهرمی به دلیل قبض 400 هزار تومانی یکطرفه شد! +تصویر


وزیر ارتباطات تصویری از صورتحساب تلفن همراه خود را به اشتراک گذاشت که بر اساس آن، سیم‌کارت وی به دلیل بدهی 400 هزار تومانی یکطرفه است.

تلفن همراه آذری جهرمی به دلیل قبض 400 هزار تومانی یکطرفه شد! +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اختلال صبح امروز در سامانه اپراتور همراه اول، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حساب کاربری توییتر خود با هشتگ #گزارش_به_مردم نوشت: «شاید خیلی از شما هم صبح امروز مثل من از دریافت پیامک قبوض نجومی همراه اول شوکه شدید. با پیگیری سازمان تنظیم مقررات، همراه اول برای ۸۰۰هزار مشترکی که قبض نجومی ارسال شده بود، پیام عذرخواهی فرستاد و خطوط قطع شده، وصل شدند. صورتحساب صحیح متعاقبا ارسال می‌شود».

گفتنی است؛ از صبح امروز به دلیل اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول پیامک‌هایی مبنی بر "بدهی بیش از مبلغ ودیعه و یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده" دریافت کردند. بر اساس توییت منتشر شده در حساب کاربری شاهین آرپناهی مدیر روابط عمومی همراه اول در حال حاضر این اختلال رفع شده است.

بیشتر بخوانید: خطوط قطع شده همراه اول وصل شدند

تلفن همراه آذری جهرمی به دلیل قبض 400 هزار تومانی یکطرفه شد! +تصویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران