ایستگاه سلامت با هفت غرفه در ورامین برپا شد


ایستگاه سلامت با هفت غرفه در ورامین برپا شد

تهران – ایرنا – همزمان با هفته سلامت، ایستگاه سلامت شبکه بهداشت و درمان ورامین با هفت غرفه برپا شد.

به گزارش ایرنا ، در این ایستگاه که روز سه شنبه در خیابان شهید بهشتی مقابل شبکه بهداشت ورامین برپا شده است، خدمات بهداشتی ، درمانی و مشاوره ای رایگان به مراجعین ارائه می شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورامین در حاشیه برپایی این ایستگاه به خبرنگار ایرنا گفت: ایستگاه سلامت و بهداشت شهرستان ورامین با استقرار پزشک ، مشاور و کارشناسان شبکه بهداشت ، خدمات رایگان درمانی و بهدشتی به مراجعین ارائه می دهد.
دکترمحمدرضا میرزاحسینیان افزود: در این ایستگاه خدماتی نظیر تست فشار و قند خون ، مشاوره بهداشتی ، روانشناسی و خانواده ، مشاوره تغذیه و ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی به شهروندان ارائه می شود.
وی تصریح کرد: همزمان با هفته سلامت، مرکز تست رایگان ایدز نیز در ایستگاه سلامت برپا شده و خدمات مشاوره ای و بالینی رایگان به مراجعه کنندگان ارائه می شود.
وی افزود: فعالیت های ایستگاه سلامت در ورامین با هدف ارتقاء آگاهی شهروندان از مسائل مرتبط با سلامت و پرهیز دادن آنان از رفتارهایی که سلامت عمومی آنان را با مخاطره مواجه می کند برپا گردیده است.
وی افزود: سازمان هایی نظیر بهزیستی و هلال احمر نیز در ایستگاه سلامت حضور داشته و خدمات خودرا به مراجعین ارائه می دهند.
میرزاحسینیان اظهار داشت : همزمان با هفته سلامت، برنامه های ویژه ای از جمله نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس، برپایی سفره سلامت، ارائه مشاوره خدمات غربالگری در مدارس ، برگزاری دوره های آموزشی در مدارس و مساجد و ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق مختلف ورامین اجرا می شود.
یکم تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نامگذاری شده است.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست