اولین تریلر گیم‌پلی شخصیت Frost از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد


به تازگی تریلری جدید از شخصیت فراست (Frost) در بازی Mortal Kombat 11 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. بازی Mortal Kombat 11 در چند روز پیش رو عرضه خواهد شد و بازار اخبار آن بسیار داغ است. بسیاری از بازی‌بازان بی‌صبرانه منتظر یازدهمین مبارزه‌ی خونین شخصیت‌های محبوب خود هستند. برخلاف نسخه‌های قبلی که قطب‌های...

اولین تریلر گیم‌پلی شخصیت Frost از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

به تازگی تریلری جدید از شخصیت فراست (Frost) در بازی Mortal Kombat 11 منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

بازی Mortal Kombat 11 در چند روز پیش رو عرضه خواهد شد و بازار اخبار آن بسیار داغ است. بسیاری از بازی‌بازان بی‌صبرانه منتظر یازدهمین مبارزه‌ی خونین شخصیت‌های محبوب خود هستند. برخلاف نسخه‌های قبلی که قطب‌های گرم و سرد این بازی به دو شخصیت ساب‌زیرو (Sub-Zero) و اسکورپیون (Scorpion) خلاصه می‌شد، در این نسخه شاهد آن هستیم که سازندگان قصد گسترش شخصیت‌های دارای قدرت سرما و یخ را دارند. اکنون علاوه بر ساب‌زیرو، شخصیتی جدید به نام فراست نیز توانایی استفاده از قدرت یخ را دارا است.

البته قابل ذکر است که فراست جزو شاگردان خصوصی ساب‌زیر محسوب می‌شود و طبیعی است که بعضی از حرکات و فنون او را به ارث برده باشد، با این حال شاهد تعداد زیادی از فنون مختلف هستیم که برای اولین بار توسط این شخصیت به اجرا در می‌آیند. شاید یکی از جالب‌ترین این حرکات، آن باشد که او سر خود را جدا کرده و به سمت دشمن پرتاب می‌کند! کمی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد، ولی آیا دنیای Mortal Kombat دنیایی دیوانه‌وار نیست؟ به نظر می‌رسد که شخصیت فراست برای آن دست از بازیکنان که به کاراکترهای سرعتی علاقه دارند، مناسب باشد. در نهایت نیز در تریلر زیر شاهد حرکت نهایی و تمام‌کننده‌ی این شخصیت (Fitality) هستیم که می‌تواند اشاره‌ای باشد به حرکت تمام‌کننده‌ی ساب‌زیرو در نسخه‌ی ابتدایی بازی Mortal Kombat. شما می‌تونید تریلر مربوطه را در قسمت زیر دانلود و مشاهده کنید.


دانلود ویدئو با کیفیت | دانلود ویدئو با کیفیت | دانلود ویدئو با کیفیت

ازی Mortal Kombat 11 در تاریخ سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما می‌توانید نقدها و نمرات مربوط به این بازی را در لوت‌ها، بازنده راند یازدهم | نقدها و نمرات بازی Mortal Kombat 11 مطالعه کنید.

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اولین تریلر گیم‌پلی شخصیت Frost از بازی Mortal Kombat 11 منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول