جهاددانشگاهی؛ مجری اصلی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال جوانان ‌


جهاددانشگاهی؛ مجری اصلی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال جوانان ‌

گروه اجتماعی ــ مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان بر استفاده از ظرفیت حداکثری جهاد‌دانشگاهی برای ایجاد اشتغال بیشتر جوانان تأکید کرد و گفت: جهاددانشگاهی مجری اصلی مهارت‌آموزی جوانان و ایجاد اشتغال جوانان محسوب می‌شود.

جهاددانشگاهی؛ مجری اصلی مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال جوانان ‌

به گزارش ایکنا از فارس، امیرحسین آل‌اسحاق، مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان، امروز، ٣ اردیبهشت‌ماه ‌در آیین افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی(منش) و افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی در سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد‌دانشگاهی استان فارس با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان متولی پیگیری امور جوانان در سطح کشور است، افزود: اشتغال جزو مأموریت‌های محول شده به این وزارتخانه طی سال‌های اخیر است.
وی با بیان اینکه اگرچه بخشی از ایجاد اشتغال به ساختارهای فنی بازمی‌گردد اما بخش اصلی آن، ایجاد مهارت‌های لازم است، ادامه داد: متاسفانه امروز جوانان کارآفرین در کشور با مشکلات زیادی از جمله عدم آشنایی با ساختارهای حقوقی مواجه هستند و بعضا از تسهیلاتی استفاده کرده که دچار مشکل شده‌اند.
آل‌اسحاق ادامه داد: از روزهای نخستین پذیرش بخش اشتغال جوانان در وزارت ورزش و جوانان، مجموعه جهاد دانشگاهی با توجه به سابقه و ساختار به عنوان همکار اصلی معرفی شد.
وی با تصریح بر اینکه جهاد‌دانشگاهی مجری اصلی مهارت‌آموزی جوانان و ایجاد اشتغال جوانان محسوب می‌شود، گفت: جهاد‌دانشگاهی دارای ظرفیت‌های زیادی چه در اجرای طرح‌های مرتبط و ارزیابی‌ها و چه مهارت‌آموزی سربازان است.
مدیرکل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان همچنین یادآور شد: فارس جزو نقاط امید وزارت ورزش و جوانان است و این اقدام جهاد دانشگاهی ما را امیدوارتر می‌کند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل