آغاز ثبت‌ نام طرح ملی حفظ قرآن «رحله»


آغاز ثبت‌ نام طرح ملی حفظ قرآن «رحله»

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ ثبت نام نوزدهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و پنجمین دوره طرح ملی رحله مؤسسه بیت‌الاحزان از امروز، سوم اردیبهشت‌ماه آغاز شد.

آغاز ثبت‌ نام طرح ملی حفظ قرآن «رحله»

به گزارش ایکنا؛ ثبت‌ نام نوزدهمین دوره مدارس شبانه‌روزی حفظ و تفسیر یکساله قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از امروز، سوم اردیبهشت‌ماه آغاز و تا پایان این ماه ادامه دارد.
این دوره ویژه بانوان و آقایان علاقه‌مند است که در صورت دارا بودن حداقل 14 و حداکثر 22 سال و تسلط بر روخوانی‌ و روان‌خوانی قرآن، عدم تأهل و همچنین عدم اشتغال هنگام تحصیل می‌توانند در این دوره نام‌نویسی کنند.
مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن با عنوان مرکز حضرت زینب کبری(س) شهرستان استهبان از بانوان سراسر کشور ثبت‌ نام می‌کند و از داوطلبان عرب‌زبان در مرکز شبانه‌روزی امام حسن مجتبی(ع) استهبان نام‌نویسی می‌شود. همچنین آقایان متقاضی در 10 مرکز دیگر می‌توانند ثبت‌ نام کنند.
سپس از متقاضیان، آزمون ورودی و مصاحبه طی بازه زمانی 20 خردادماه تا 14 تیرماه به عمل می‌آید و پس از پذیرفته شدن، وارد دوره آزمایشی 45 روزه می‌شوند.
همچنین ثبت‌ نام پنجمین دوره طرح ملی رحله ویژه ایام تابستان با حفظ جزء سی‌ام قرآن و سوره بقره در 42 مرکز در استان‌های یزد، تهران، همدان، مازندران، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، خوزستان و آذربایجان شرقی ویژه آقایان و بانوان برگزار می‌شود. متقاضیان برای ثبت‌ نام در این دو طرح حفظ قرآن می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه بیت‌الاحزان به نشانی http://beytolahzan.ir مراجعه کنند.
یادآوری می‌شود، مؤسسه بیت‌الاحزان با راه‌اندازی 12 مرکز شبانه‌روزی حفظ یکساله و بیش از 180 شعبه در سراسر کشور فعال است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده