مسلمانان، فرهنگ صحیح اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند


مسلمانان، فرهنگ صحیح اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو با تاکید بر اینکه بر مسلمانان واجب است، فرهنگ صحیح اسلامی را در بین سایر ملل ترویج دهند، گفت: انتظار فرج، به معنی شناخت صحیح امام عصر و زمان و درک دلایل ظهور است.

مسلمانان، فرهنگ صحیح اسلام را در بین سایر ملل ترویج دهند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی، نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: بهترین عبادات در نزد خداوند، انتظار ظهور و فرج امام زمان(عج) است.
وی انتظار فرج را به معنی شناخت صحیح امام عصر و زمان و درک دلایل ظهور یاد کرد و افزود: درست است عقل ما کشش درک واقعیت‌های ظهور را ندارد، ولی باید حداقل سعی شود تا در درک آن تفکر صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو به عرفان‌های کاذب که در دنیای امروزی ترویج یافتند و درصدد خدشه‌دار کردن اسلام ناب محمدی هستند، اشاره کرد و ادامه داد: بر تمامی مسلمانان واجب است تا فرهنگ صحیح اسلامی را در بین سایر ملل ترویج دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظمی خاطرنشان کرد: مهدویت و اعتقاد به امام زنده که برخاسته از مبنای مستحکم اسلام است، از طریق عقلی و نقلی قابل اثبات است.
وی افزود: مقوله مهدویت و ظهور منجی عالم بشریت دچار یک سری آسیب‌هایی شده که علت طولانی شدن غیبت کبری از جمله آن بوده و دشمن با استفاده از آن سعی دارد از آب گل‌آلود ماهی بگیرد و به هدف خود که نابودی اسلام است، برسد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ماکو افزود: بنا به گفته امام صادق(ع) غیبت او آنقدر طولانی خواهد بود که فقط آنهایی که منتظر واقعی هستند مشرف به رویت روی او خواهند بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی