بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی: امیر کاظمی یکی از سه بازیگر سریال لیسانسه‌ها در 19 آبان سال 1369 در تهران متولد و اکنون 29 ساله است. او بازیگری را در نوجوانی با سریال «کتابفروشی هدهد» آغاز کرد و در 18 سالگی یکی از نقش‌های اصلی سریال «همه بچه‌های من» را بازی کرد.

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش
ستاره | سرویس چهره‌ها - امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران، یکی از بازیگران مرد جوان است که شهرت او بعد از بازی در سریال لیسانسه‌ها و قرار گرفتن در کنار امیرحسین رستمی و هوتن شکیبا چند برابر شد. مسیر اصلی بازیگر شدن او همراه با یک اتفاق ساده بود و فعالیت حرفه‌ای خود در تلویزیون را در سال ۱۳۸۵ با حضور به عنوان بازیگر مهمان در اپیزود پایانی سریال کتاب فروشی هدهد به کارگردانی مرضیه برومند آغاز کرد. امیر کاظمی در سن ۲۱ سالگی با مهتاب محسنی ازدواج کرده است.


زندگی شخصی و بیوگرافی امیر کاظمی

پدرش ایرانی و مادرش اصالتا آلمانی است و خانواده مادری وی نیز در آلمان زندگی می‌کنند. امیر کاظمی یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد. دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش است. او علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش‌های شنا و اسکیت نیز به صورت حرفه‌ای فعالیت کرده و قبل از اینکه بازیگر شود عضو تیم ملی اسکیت بود. علاوه بر این در حوزه موسیقی هم فعالیت می‌کند و پیانو، کیبورد و پرکاشن را به صورت حرفه‌ای می‌نوازد. در ابتدا به دلیل فعالیتش در رشته‌ی خبرنگاری به عوامل سریال کتاب فروشی هدهد نزدیک شد.
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


آغاز فعالیت حرفه‌ای

به گفته‌ی خودش کاملا اتفاقی و ناخواسته وارد عرصه‌ی بازیگری می‌شود. در ۱۴ سالگی زمانی که برای تهیه یک گزارش به محل فیلمبرداری سریال کتابفروشی هدهد می‌رود مرضیه برومند به او پیشنهاد بازی در سکانس پایانی این سریال را می‌دهد که این سکانس پایانی آغازی برای فعالیت حرفه‌ای امیر کاظمی می‌شود. قدم بعدی امیر کاظمی بازی در سریال همه بچه‌های من در نقش پسرک کوچکی است که در کنار بازیگران بزرگی همچون مهرانه مهین ترابی خوش درخشید. آخرین کار وی در تلویزیون حضور در یکی از اپیزود‌های سریال محکومین به کارگردانی سید جمال سید حاتمی بود.
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


سریال‌های تلویزیونی

کتاب‌فروشی هدهد (مرضیه برومند) همه بچه‌های من (مرضیه برومند) سایه روشن (آرش معیریان) خانه اجاره‌ای (رامین ناصر نصیر و شاهد احمدلو) وضعیت سفید (حمید نعمت‌الله) شاید برای شما هم اتفاق بیفتد زمانی برای عاشقی (محمدحسین لطیفی) هفت‌سنگ (علیرضا بذر افشان) شمعدونی (سروش صحت) گشت ویژه (مهدی رحمانی) لیسانسه‌ها (سروش صحت) لیسانسه‌ها ۲ (سروش صحت) محکومین (اپیزود دریا) (سید جمال سید حاتمی) خندوانه (فصل سوم لیگ ادابازی) (رامبد جوان)
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

تئاتر‌ها

رقص روی لیوان‌ها (مهتاب محسنی) زندانی خیابان دوم (مه‌لقا باقری)

فیلم‌های سینمایی

دوئت برندگان خوک حدس بزن چه کسی برای عید می‌آید بی سر و صدا مردگی

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


برنامه‌های تلویزیونی

سپید پر رنگ مثبت من


ازدواج و همسر امیر کاظمی

امیر کاظمی برعکس خیلی از بازیگران ایرانی خیلی زود ازدواج کرد. امیر کاظمی در سن ۲۱ سالگی با مهتاب محسنی ازدواج کرده است. آشنایی این دو از حیاط دانشگاه تهران شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد. خودش از روز اول آشنایی و عاشقی‌اش این طور می‌گوید که: «اولین باری که مهتاب را دیدم وسط حیاط دانشگاه تهران روی زمین نشسته بود و خیلی راحت و خودمونی داشت قورمه سبزی می‌خورد، اونم چه خوردنی که نصفی از همکلاسی‌هاش کنارش نشستن و به هیچکسی حتی یک لقمه هم تعارف نکرد. هنوز هم اون صحنه و با یادآوری اون روز حالم عوض می‌شه توی اون لحظه این قدر حالم دگرگون شد و تو یک نگاه عاشق شدم که هم حرف زدن یادم رفت هم این که اون روز از انقلاب تا شهرک غرب را پیاده رفتم. این اتفاق ساده تمام زندگی من را عوض کرد و دو سال من تحمل کردم برای رسیدن به مهتاب.»
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

همچنین او درباره‌ی ازدواجش می‌گوید: «شاید خیلی‌ها فکر کنند که این سن برای ازدواج زود است، اما من اینطور فکر نمی‌کنم و معتقدم وقتی آدم مورد نظرت را پیدا کنی و با اون خوشبخت باشی یعنی این که درست انتخاب کردی و اون وقته که یک لحظه تاخیر هم جایز نیست. من با کمترین پول به خواستگاری رفتم و عقد کردیم و خدا را شکر همسرم خیلی فهمیده و عاقل بود و عروسی و جشن از من نخواست. با پولی که قرار بود برای جشن عروسی هزینه کنیم، خانه رهن کردیم و بعد از عقد سر خانه و زندگی‌مان رفتیم.»
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


علایق

امیر می‌گوید مهمترین علاقمندی‌اش کمدی است، چون حالش را خوب می‌کند و ترجیحش این است که این کار را ادامه بدهد. در ایران عاشق بازی رضا عطاران و جواد عزتی است. از نظر او این‌ها آدم‌هایی هستند که کاملا رئال و بدون هیچ ادایی حتی در موقعیت‌های بسیار درام هم درست بازی می‌کنند. این راحت بودن بیشتر شبیه جامعه است. بعد از مرضیه برومند هم نفر بعدی حمید نعمت‌الله است که فقط دوست دارم بشیند و نگاهش کند. بعد از آن هم استاد داریوش مهرجویی و استاد مسعود کیمیایی جزء هنرمندان مورد علاقه او هستند.

عکس های امیر کاظمی

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش


در آخر اینستاگرام امیر کاظمی

برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌ها و تصاویر امیر کاظمی می‌توانید صفحه اینستاگرام او را از طریق لینک زیر دنبال کنید.
بیوگرافی امیر کاظمی و همسرش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403