افزایش قیمت سرسام آور بنزین در کالیفرنیا


افزایش قیمت سرسام آور بنزین در کالیفرنیا

تصمیم اخیر ترامپ علیه ایران به افزایش سرسام آور قیمت بنزین در کالیفرنیا منجر شده است

افزایش قیمت سرسام آور بنزین در کالیفرنیا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی «مارکت واچ»، به دنبال اعلام تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای پایان دادن به معافیت های تحریم نفتی ایران، قیمت بنزین در برخی مناطق ایالت کالیفرنیا به شکل سرسام آوری افزایش یافت.
­به گزارش پایگاه اینترنتی «مارکت واچ»، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه اعلام کرد به معافیت های در نظر گرفته شده برای کشورهایی که هنوز از ایران نفت می خرند، پایان خواهد داد. وی همچنین در توئیت خود اشاره کرد که عربستان و دیگر اعضای اوپک، کمبودهای عرضه ناشی از اجرا شدن کامل تحریم های نفتی علیه ایران را جبران خواهند کرد. با گذشت چند ساعت از اعلام این خبر، قیمت های آتی بنزین ملی در آمریکا، به میزان هفت سنت در هر گالن افزایش یافت. هم اکنون، طبق اعلام «انجمن خودرو آمریکا»، قیمت بنزین در برخی مناطق ایالت کالیفرنیا به چهار دلار و هفتاد سنت برای هر گالن رسیده است.
فیلیپ استریبِل، استراتژیست بازار انرژی در شرکت کارگزار «آر جی او برایان» گفت: قیمت بنزین به شکل جدی روند افزایشی دارد. کارل بروئر، کارشناس اقتصادی نیز گفت: ما اینجا در کالیفرنیا، شاهد قیمت های جنون آمیز برای بنزین هستیم که در برخی مناطق به پنج دلار برای هر گالن می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا