پلیس خراسان شمالی 76 کیلوگرم تریاک کشف کرد


پلیس خراسان شمالی 76 کیلوگرم تریاک کشف کرد

بجنورد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پلیس این استان با همکاری یکی از استان های دیگر موفق به کشف 76 کیلوگرم تریاک در یک عملیات مشترک شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس؛ سردار علیرضا مظاهری روز سه شنبه در این رابطه اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی به این استان فعالیت می کنند ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند محل تردد این افراد را مورد شناسایی قرار دهند.
وی افزود: در این راستا ماموران این استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان اقدام به ایجاد تور ایست و بازرسی در محورهای ورودی شهر زاهدان کردند.
سردار مظاهری گفت: پلیس در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک شدند که با صدور دستور توقف برای این خودرو ماموران اقدام به بازرسی از آن کردند که در این بازرسی مقدار 76 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه 2 متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، خاطر نشان کرد: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.
ط/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش