دانشگاه خلیج فارس با اتریشی ها تفاهمنامه همکاری امضا کرد


دانشگاه خلیج فارس با اتریشی ها تفاهمنامه همکاری امضا کرد

بوشهر-ایرنا- دانشگاه خلیج فارس در راستای توسعه روابط و همکاری های بین الملل خود روز سه شنبه در آیینی با دانشگاه فنی TU Wien اتریش تفاهمنامه همکاری امضا کرد.

مدیرامور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه خلیج فارس در گفت وگو با ایرنا گفت: در حاشیه رویداد بین المللی شناخت معماری و تجربه زیست شهری بوشهر که با حضور بیش از 30 نفر از استادان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حوزه حمل و نقل و طراحی شهری دانشگاه صنعتی وین به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه ظرفیت همکاری های علمی بین 2 دانشگاه امضا شد.
آرش خسروی افزود: این تفاهم نامه شامل مواردی همچون انجام پروژه های پژوهشی مشترک، انتقال دانش در حوزه طراحی شهر پایدار، برگزاری رویدادهای مشترک و تبادل دانشجو و استاد در قالب فرصت های مطالعاتی با حمایت مالی اتحادیه اروپا و طرح اراسموس پلاس است.
وی ادامه داد: تفاهمنامه یاد شده توسط دپارتمان شهرسازی دانشکده هنر و معماری دانشگاه خلیج فارس و مرکز پژوهشی برنامه ریزی حمل و نقل و مهندسی ترافیک دانشگاه وین اتریش امضا شده و همچنین امور بین الملل هر دو دانشگاه مسئول پی گیری، اجرا و نظارت بر انجام آن هستند.
دانشگاه فنی وین یا دانشگاه صنعتی وین بزرگترین دانشگاه و مرکز پژوهشی کشور اتریش در رشته‌های فنی و مهندسی است که در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های فنی و مهندسی جهان در رتبه 81 قرار گرفته است.
هیات دانشگاهی اتریش با هدف حضور در رویداد بین المللی شناخت معماری و تجربه زیست شهری از ابتدا هفته جاری وارد بوشهر شدند.
در حاشیه این رویداد علاوه بر تاسیسات بندری از شهر جدید عالیشهر، بافت قدیم بوشهر، عمارت ها و موزه های این بندر بازدید کردند .
7212/6045

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه