منتظر عرضه گوشی گلکسی Fold سامسونگ در آینده نزدیک نباشید!


رسانه کلیک – مطابق اخبار جدید، شرکت سامسونگ به صورت رسمی عرضه گوشی گلکسی Fold را به علت برخی بازخوردها به تعویق انداخته است. دیروز طی گزارشی اعلام شد که شرکت سامسونگ مراسم رونمایی از گوشی گلکسی Fold را در چین به تعویق انداخته است. علت این موضوع نیز بر اساس دلایل مختلف و بازخورد کاربران، […] نوشته منتظر عرضه گوشی گلکسی Fold سامسونگ در آینده نزدیک...

رسانه کلیک – مطابق اخبار جدید، شرکت سامسونگ به صورت رسمی عرضه گوشی گلکسی Fold را به علت برخی بازخوردها به تعویق انداخته است.

دیروز طی گزارشی اعلام شد که شرکت سامسونگ مراسم رونمایی از گوشی گلکسی Fold را در چین به تعویق انداخته است. علت این موضوع نیز بر اساس دلایل مختلف و بازخورد کاربران، قابل پیش بینی بود. با این وجود، به نظر می رسد سامسونگ علاوه بر تغییر در زمان معرفی این گوشی هوشمند در چین، عرضه آن به بازار را نیز به تعویق انداخته است.

منتظر عرضه گوشی گلکسی Fold سامسونگ در آینده نزدیک نباشید!

سامسونگ در این رابطه بیانیه ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:

اگرچه بسیاری از بازخوردها در رابطه با قابلیت های گلکسی Fold مثبت است؛ با این حال برخی از بازخوردها نیز نشان دهنده نیازهای تکمیلی این گوشی است و ما قصد داریم برای کاربران بهترین تجربه ممکن را فراهم کنیم. بنابراین برای در نظر گرفتن تمامی بازخوردها و انجام آزمایش های تکمیلی بیشتر، تصمیم بر به تعویق انداختن مراسم رونمایی از گلکسی Fold و همچنین عرضه آن به بازار گرفته ایم. تاریخ جدید رونمایی در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

شرکت سامسونگ همچنین اعلام کرده که در حال تقویت مواردی از جمله محافظ صفحه نمایش و راهنمایی کاربران برای چگونگی استفاده از این گوشی هوشمند انعطاف پذیر است. این موضوع ممکن است برای شرکت بزرگی مانند سامسونگ کمی عجیب به نظر برسد؛ با این حال به علت اینکه گلکسی Fold یک محصول کاملا جدید و متفاوت است، وجود این مشکلات در آن طبیعی به نظر می رسد.

در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند منعطف به بازار مشخص نشده اما همانطور که سامسونگ اشاره کرده، این تاریخ طی هفته های آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد. عرضه دیرهنگام این گوشی هوشمند می تواند برای هواوی و گوشی انعطاف پذیر Mate X یک خبر خوشحال کننده باشد.

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید