اطلاعات جدیدی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به اینترنت راه پیدا کرد


رسانه کلیک – وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شوند. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده وان پلاس بودیم. دیروز اطلاعات رسمی در […] نوشته اطلاعات جدیدی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به اینترنت راه پیدا...

رسانه کلیک – وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شوند. به تازگی اطلاعات جدیدی از این محصولات در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده وان پلاس بودیم. دیروز اطلاعات رسمی در رابطه با دوربین اصلی وان پلاس 7 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

وان پلاس 7 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسور 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/2.4 و زوم 3X اپتیکال و سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید این سنسورها را تشکیل می دهند. امروز اطلاعات بیشتری از این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده است.

نمونه پرو پرچمدار جدید وان پلاس در مدل 5G نیز روانه بازار می شود. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه 4G ندارد و تنها قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه است.

وان پلاس 7 پرو به نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن 1440 × 3120 پیکسل مجهز می شود که دارای نسبت تصویر 19.5:9 و نرخ بازسازی 90 هرتز است. در گذشته گزارش ها به صفحه نمایش 6.64 اینچی این اسمارت فون اشاره کرده بودند.

اطلاعات جدیدی از وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو به اینترنت راه پیدا کرد

در صورتی که اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، نسخه پرو پرچمدار جدید وان پلاس به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می شود. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 855 تامین می کند و در نسخه های مختلف مجهز به 6/8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 به فروش می رسد.

از دیگر مشخصات این محصول وان پلاس می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با امکان پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و رنگ های آبی، خاکستری و قهوه ای اشاره کرد.

گوشی وان پلاس 7 به مشخصات فنی متفاوتی مجهز می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 48 و 5 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 855، 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است.

Source: gizchina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند