گزارش مالی سه ماهه اول 2019 شرکت هواوی منتشر شد


رسانه کلیک – شرکت هواوی به تازگی گزارش مالی سه ماهه اول سال 2019 را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. درآمد هواوی در مقایسه با سال گذشته، بهبود یافته است. هواوی به تازگی دستاوردهای کسب‌وکار سه ماهه اول سال 2019 را اعلام کرده است. در سه ماهه نخست امسال، این شرکت 26.7 میلیارد دلار […] نوشته گزارش مالی سه ماهه اول 2019 شرکت هواوی منتشر شد اولین بار...

رسانه کلیک – شرکت هواوی به تازگی گزارش مالی سه ماهه اول سال 2019 را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است. درآمد هواوی در مقایسه با سال گذشته، بهبود یافته است.

هواوی به تازگی دستاوردهای کسب‌وکار سه ماهه اول سال 2019 را اعلام کرده است. در سه ماهه نخست امسال، این شرکت 26.7 میلیارد دلار درآمد داشته که در مقایسه با بازه مشابه سال گذشته، 39 درصد رشد را نشان می‌دهد. حاشیه سود خالص این برند برابر با 8 درصد بوده که به نسبت سال گذشته، رشد کمی را تجربه کرده است.

هواوی تمرکز خود را روی دستگاه‌های هوشمند و زیرساخت‌های ICT حفظ کرده و همچنان به افزایش بهره‌وری و کیفیت عملکردهایش ادامه می‌دهد؛ نکاتی که رشدی درآمد و فروش آن را در سه ماهه اول 2019 در پی داشته است.

در سال جاری میلادی شبکه ارتباطی 5G به طور گسترده‌ در جهان گسترش پیدا می‌کند و هواوی نیز از این فرصت برای افزایش درآمد خود استفاده خواهد کرد. در پایان مارس 2019، هواوی 40 قرارداد تجاری با اپراتورهای برتر جهانی برای توسعه 5G امضا کرده و بیشتر از 70 هزار ایستگاه 5G را در سراسر جهان پایه‌گذاری کرده است.

هواوی قصد دارد پایه‌های یک «چین دیجیتالی» و هسته یک «دنیای دیجیتالی» را با ارایه یک پلتفرم دیجیتالی که با هوش فراگیر و ارتباط مستمر همراه است را ایجاد کند. از طرفی دیگر این برند، اولین مودم وای‌فای نسل ششم که به 5G نیز متصل می‌شود را تولید کرده است. در پایان سه ماهه اول سال 2019، هواوی بیش از هر شرکت دیگری محصولات مربوط به وای‌فای نسل ششم را به فروش رسانده است.

گزارش مالی سه ماهه اول 2019 شرکت هواوی منتشر شد

هواوی در راستای احترام به مشتری، به تولید محصولات نوآورانه خود ادامه می‌دهد. استراتژی اصلی این برند، ارائه تجربه‌ای هوشمند برای تمام مشتریان خود است. در سه ماهه نخست 2019 این غول دنیای فناوری موفق به فروش 59 میلیون گوشی هوشمند شده است. در سایر بخش‌ها مانند کامپیوترهای شخصی، گجت‌های پوشیدنی و خانه هوشمند، هواوی عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

هواوی CLOUD به دنبال نوآوری بیشتر است. این بخش از شرکت هواوی قصد دارد بهترین فضای ابری چند منظوره ممکن را بسازد، راه‌حل‌هایی بر اساس هوش مصنوعی برای صنایع هوشمند تولید و هوش مصنوعی فراگیر را تبدیل به واقعیت کند.

در سه ماهه اول سال جاری میلادی، سرویس‌های هواوی CLOUD با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در سنگاپور شروع به‌کار کردند. به‌علاوه برای اولین‌بار از پلتفرم توسعه هوش مصنوعی همه‌منظوره هواوی CLOUD که ModelArts نام دارد، جهت یادگیری طبقه‌بندی تصاویر در مسابقات یادگیری عمیق DAWNBench دانشگاه استنفورد رونمایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟