ضرر بزرگ پرسپولیس از درخشش دو ستاره السد !


السد قطر با بازی موثر ستاره‌های اسپانیایی و الجزایری خود موفق به برتری برابر پاختاکور ازبکستان شد. نوشته ضرر بزرگ پرسپولیس از درخشش دو ستاره السد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ضرر بزرگ پرسپولیس از درخشش دو ستاره السد !

السد قطر ۲- پاختاکور ازبکستان ۱ ؛درخشش ژاوی و بونجاح به ضرر پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۹
ضرر بزرگ پرسپولیس از درخشش دو ستاره السد !

السد قطر با بازی موثر ستاره‌های اسپانیایی و الجزایری خود موفق به برتری برابر پاختاکور ازبکستان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در آخرین مسابقه هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم السد قطر که در سه دیدار اخیرش ۴ امتیاز گرفته بود، از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه شب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه، به مصاف تیم شکست‌ناپذیر پاختاکور ازبکستان رفت.

ژاوی که در دیدار رفت برابر پاختاکور دو گل تماشایی به ثمر رسانده بود، همانند بازی اخیرشان برابر ازبک‌ها نمایش درخشانی ارائه کرد و در دقیقه ۹ با ضربه ایستگاهی استثنایی گل اول السد قطر را به ثمر رساند.

پاختاکو ازبکستان بعد از یک پیروزی و دو تساوی گذشته‌اش، دوشنبه شب هم به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری در قطر بود که پس از دریافت گل برابر السد، عملکرد هجومی ارائه داد و توانست در دقیقه ۳۰ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین و با ضربه سر ایگور کریمتس گل تساوی را بزند.

در حالی که این مسابقه با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، در دقیقه ۸۷ بغداد بونجاح با یک توپ‌گیری عالی از مدافع پاختاکور موقعیت گل به وجود آورد که پاس در عمق ژاوی را بونجاح با شوت زمینی وارد دروازه کرد تا السد با گلزنی ستاره الجزایری خود و آقای گل لیگ ستارگان قطر به برتری ۲ بر یک دست پیدا کند.

شاگردان فریرا در السد قطر با این پیروزی ارزشمند ۷ امتیازی شدند و به صدر جدول گروه D لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند؛ تیم‌های الاهلی عربستان با ۶ امتیاز، پاختاکور ازبکستان با ۵ امتیاز و پرسپولیس ایران با ۴ امتیاز در رده‌های سوم تا چهارم این گروه قرار دارند.

پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند بعد از شکست دوشنبه شب مقابل الاهلی عربستان، تیم‌های السد و پاختاکور به تساوی برسند، اما درخشش ژاوی و بونجاح موجب برتری تیم قطری در لحظات پایانی و صدرنشینی آنها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت