ماجراجویی 15 روزه ستاره ” پرسپولیس “در دبی آغاز شد !


مدافع چپ پرسپولیس با همراهی سرخپوشان در دبی به دنبال پیگیری مراحل درمان خود در امارات است. نوشته ماجراجویی 15 روزه ستاره ” پرسپولیس “در دبی آغاز شد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ماجراجویی ۱۵ روزه ستاره ” پرسپولیس “در دبی آغاز شد !

محمد انصاری به دنبال پیگیری مراحل درمان خود در امارات است
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۶
ماجراجویی 15 روزه ستاره ” پرسپولیس “در دبی آغاز شد !

مدافع چپ پرسپولیس با همراهی سرخپوشان در دبی به دنبال پیگیری مراحل درمان خود در امارات است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد انصاری که در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته و در جدال با کاشیما آنتلرز دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد، بعد از عمل جراحی به دنبال پیگیری مراحل درمانی برای بازگشت به ترکیب است.

هرچند طبق اعلام کادرپزشکی این بازیکن از ابتدای فصل آینده قادر به حضور در تمرینات پرفشار و همراهی تیم است، او امیدوار است با پیگیری مناسب مراحل درمانی شرایط خوبی در بازگشت برای خود شکل دهد.

بر این اساس طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، این بازیکن در سفر پرسپولیس به امارات آنها را همراهی کرده تا بتواند با حضور در یک مرکز پزشکی پیشرفته، مراحل درمانی خود را تسریع بخشد. هرچند این پروسه درمانی ۱۵ روزه با هزینه هنگفتی همراه بوده، اما باشگاه پرسپولیس به او اطمینان داده تا همکاری لازم برای حضور در این مرکز و همچنین پرداخت هزینه‌های آن را برعهده گیرد.

محمد انصاری یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود که سرمربی سرخپوشان برای بازگشت او نیز برنامه ویژه‌ای در ذهن دارد. این بازیکن توانایی حضور در دو پست مدافع چپ و میانی را داراست و این می‌تواند بزرگترین پوئن برای او در بازگشت به میادین محسوب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو