فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟


با آغاز سال 1398 و گذشت یکماه از آن، خودروسازان اقدام به فروش فوری محصولاتشان کرده‌اند که تاثیر بسزایی در وضعیت بازار خودروهای داخلی داشته و به نظر می‌رسد که وزارت صنعت نیز از این وضعیت راضی بوده و حامی آن است. گروه خودروسازی سایپا نیز از فعالان این فروش فوری بوده که بسیاری از مشتریان به دنبال پاسخ یک سوال مهم هستند: فروش فوری این شرکت تا چه...

فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

با آغاز سال ۱۳۹۸ و گذشت یکماه از آن، خودروسازان اقدام به فروش فوری محصولاتشان کرده‌اند که تاثیر بسزایی در وضعیت بازار خودروهای داخلی داشته و به نظر می‌رسد که وزارت صنعت نیز از این وضعیت راضی بوده و حامی آن است. گروه خودروسازی سایپا نیز از فعالان این فروش فوری بوده که بسیاری از مشتریان به دنبال پاسخ یک سوال مهم هستند: فروش فوری این شرکت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش چرخان، گروه خودروسازی سایپا چند روزی است که محصولاتش را به صورت فروش فوری با قیمت حاشیه بازار به مشتریان عرضه می‌کند که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شده و در چند دقیقه به پایان می‌رسد ولی این فروش فوری که در حال حاضر صرفا از محل ۲۰ درصد استعداد تولید روزانه این شرکت انجام می‌شود، با وضعیتی روبرو است که بسیاری از تعهدات قبلی این شرکت در حال حاضر تحویل مشتریان نشده و حتی اعتراضاتی نسبت به قیمت گذاری و تاخیرهای ایجاد شده وجود دارد.

فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و خدمات پس از فروش در مصاحبه‌ای گفت: فروش فوری سایپا تا زمانی که قیمت‌ها در بازار کنترل شود، ادامه خواهد داشت. همچنین قابل ذکر است که سیاست شرکت سایپا بر افزایش تولید و عرضه محصولات بوده و به همین منظور از هفته گذشته اقدام به فروش محصولات نموده‌ایم. طبق قراری که در سایپا گذاشته شده است، این فروش ادامه دار خواهد بود و استمرار خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به جزئیات مربوط به فروش فوری این شرکت گفت: در طرح فروش فوری سایپا، محصولات پرتیراژ و پرطرفدار با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شود. قصد سایپا از این کار به منظور کنترل بازار بوده تا مردم بتوانند با قیمتی کمتر از قیمت واسطه‌ها اقدام به خرید خودروی مد نظر نمایند.

فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟نماینده ویژه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفت: در حال حاضر وضعیت بازار همانند وضعیت اواخر سال ۹۷ بوده و روند قیمت‌ها نیز کاهشی شده است. متقاضیانی که قصد خرید محصولات سایپا را دارند، نگران نباشند و بایستی بدانند که به راحتی می‌توانند از محصولات این شرکت خریداری کنند. عمل به تعهدات در این شرکت در رویه اولویت دار کار بوده و فروش فوری نیز در پیش خواهد بود. سایپا بدون وقفه قصد ادامه این روند را داشته و مشتریان بدون نگرانی می‌توانند اقدام به تهیه خودرو نمایند.

به گزارش چرخان، گفتنی است که وضعیت بازار خودروهای داخلی در رکود بوده و عملا معامله چندانی وجود ندارد. اما از سوی دیگر اینکه فروشندگان بازار راضی به فروش با قیمت پایین نیستند و از سوی دیگر نیز مشتریان نیز حاضر به پرداخت قیمت بالاتر نیستند! عملا بازار در یک رکود بسیار عمیق فرو رفته و در صورت ادامه دار بودن این وضعیت، باید شاهد کاهش قیمت باشیم که سایر شرایط مانند قیمت ارز نیز موثر خواهد بود.

فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

فروش فوری محصولات سایپا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس