نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!


نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!

یکی از وقایعی که در رسانه‌های مختلف دنیا بازتاب بسیار زیادی داشت و توجه دنیا به آن جلب شد، واقعه‌ای بود که برای کلیسای نوتردام فرانسه رخ داد و عملا یکی از بناهای تاریخی دنیا از بین رفت ولی شرکت‌های تجاری دنیا برای استفاده از فضای تبلیغاتی این مساله وارد عمل شده و نیسان نیز از این قافله عقب نماند و وعده کمکی قابل توجهی را داد! به گزارش چرخان،...

نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!

یکی از وقایعی که در رسانه‌های مختلف دنیا بازتاب بسیار زیادی داشت و توجه دنیا به آن جلب شد، واقعه‌ای بود که برای کلیسای نوتردام فرانسه رخ داد و عملا یکی از بناهای تاریخی دنیا از بین رفت ولی شرکت‌های تجاری دنیا برای استفاده از فضای تبلیغاتی این مساله وارد عمل شده و نیسان نیز از این قافله عقب نماند و وعده کمکی قابل توجهی را داد!

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی نیسان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که واقعه کلیسای نوتردام فرانسه برای این شرکت مهم بوده و با توجه به تاثر سازمانی این شرکت از این اتفاق بد، کمک ۱۰۰ هزار یورویی خود را برای بازسازی این کلیسا پرداخت خواهد کرد. این اقدام نیسان در حالی انجام می‌شود که این شرکت برای بهبود روابط خود با فرانسه و شریک فرانسویش اقداماتی را انجام داده و امیدوار است تا بتواند با این کمک قابل توجه، برند خود را در این کشور بهبود دهد.

نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!این شرکت ژاپنی که البته وضعیت مناسبی را در جمع تولیداتش در سال ۲۰۱۸ داشته ولی در بیانیه خود اعلام کرد که کمک این شرکت برای قدردانی از مردم فرانسه و حمایت از این کشور بوده و بدین منظور آمادگی خود را برای هر گونه کمک دیگر اعلام می‌کند.

از سوی دیگر شرکت‌های خودروسازی دنیا تابحال چیزی در حدود چند میلیون دلار برای بازسازی این کلیسا اختصاص داده‌اند ولی شرکت رنو فرانسه هنوز اقدامی برای حضور در جمع کمک کنندگان به این مهم، انجام نداده است! البته کمک قابل توجه نیسان شاید تا حدودی کم کاری رنو را جبران کند که دستگیری گوسن را به نحوی از خاطره‌ها پاک کند. البته رنو-نیسان منتظر اعلام حکم وی هستند که قطعا این کمک‌ها تاثیر چندانی در اصل حکم نخواهد داشت!

نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نیسان برای بازسازی کلیسای نوتردام فرانسه وارد عمل شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس