همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلند


ماهیندرا به‌دنبال رشد است و فورد یکی از با سابقه‌ترین کمپانی‌های خودروسازی آمریکا، که قواعد بازی را خوب می‌داند. به‌تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد این دو کمپانی قصد دارند در کنار هم خودرو تولید کنند. برنامه‌های این دو برند برای تولید یک شاسی‌بلند میان سایز اعلام شده است و باید منتظر نتیجه این همکاری باشیم. محصول جدید قرار است برای بازار...

همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلند

ماهیندرا به‌دنبال رشد است و فورد یکی از با سابقه‌ترین کمپانی‌های خودروسازی آمریکا، که قواعد بازی را خوب می‌داند. به‌تازگی اخباری منتشر شده که نشان می‌دهد این دو کمپانی قصد دارند در کنار هم خودرو تولید کنند. برنامه‌های این دو برند برای تولید یک شاسی‌بلند میان سایز اعلام شده است و باید منتظر نتیجه این همکاری باشیم.

همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلندمحصول جدید قرار است برای بازار هند و دیگر بازارهای مشابه، آماده شود و برای آن از پلتفرم و موتورهای ماهیندرا استفاده خواهد شد. این شاسی‌بلند بدون شک ابعاد زیاد بزرگی نخواهد داشت، چرا که هندی‌ها بیشتر به محصولات سایز کوچک تمایل دارند. یچکدام از شرکت‌ها اطلاعات زیادی درباره این موضوع منتشر نکردند اما یکی از مدیران ارشد ماهیندرا در این باره گفت: این قرارداد، قدم بزرگ بعدی در همکاری بین دو شرکت را نشان می‌دهد. فورد و ماهیندرا مشترکات زیادی دارند که می‌توانند باعث موفقیت آنها در بازار هند شود.

همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلندبا توجه به این موضوع که قرار است از پلتفرم و موتورهای ماهیندرا بهره گرفته شود، میزان همکای فورد در این پروژه نیز مشخص نیست اما مهندسان فورد می‌توانند نقش مشاور را داشته باشند که در این صورت هم باز یک موفقیت بزرگ برای ماهیندرا خواهد بود. کمپانی مذکور هنی با ارائه خودروهایی مانند XUV300 توانسته جایگاه خوبی را در بین مصرف‌کنندگان تند مزاج دست و پا کند.

همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلند

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

همکاری آمریکا و هند برای تولید شاسی‌بلند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در