جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها


جمعیت زیاد و تبدیل شدن چین به قطب اقتصادی دنیا باعث شده تا یک بازار ایده‌آل برای عرضه شکل بگیرد. این بازار پر تقاضا، این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه شرکت‌ها قرار گرفته به‌طوریکه خودروسازان تراز اول دنیا، محصولات اختصاصی برای چین تولید می‌کنند. جیپ برای پاسخ به سلیقه چینی‌ها تصمیم گرفته تا مدل هیبریدی کامندر را برای این کشور آماده کند و با...

جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها

جمعیت زیاد و تبدیل شدن چین به قطب اقتصادی دنیا باعث شده تا یک بازار ایده‌آل برای عرضه شکل بگیرد. این بازار پر تقاضا، این روزها بیشتر از گذشته مورد توجه شرکت‌ها قرار گرفته به‌طوریکه خودروسازان تراز اول دنیا، محصولات اختصاصی برای چین تولید می‌کنند. جیپ برای پاسخ به سلیقه چینی‌ها تصمیم گرفته تا مدل هیبریدی کامندر را برای این کشور آماده کند و با امکانات متفاوت آن را روانه بازار نماید.

جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها این خودرو از یک پیشرانه‌ ۲ لیتری توربوبنزینی در کنار یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که اطلاعات خروجی آن اعلام نشده است. بنابر ادعای جیپ، کامندر در حالت تمام الکتریکی حدود ۷۰ کیلومتر را می‌تواند طی کند که این برای شهرهای چین مناسب خواهد بود.خیلی از ویژگی‌های اصلی کامندر همانند نسخه اصلی است و فقط پیشرانه دچار تغییر و تحول شده.

جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها مدل استاندارد این خودرو از موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. رینگ‌ها و رنگ بدنه این خودرو در زمان خرید، می‌تواند تغییر کند و هنوز مشخص نیست چه فضایی مخصوصا در قسمت بار، در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و باتری‌های نسخه هیبریدی ممکن است فضا را محدود کنند. وجود چهار حالت رانندگی هیبریدی، الکتریکی، E-Save و اسپرت، در کنار یک صفحه‌نمایش عریض در کامندر هیبریدی تایید شده اما باید صبر کرد تا در زمان عرضه سایت‌های چینی این مدل را بررسی کنند و معایب و محاسن آن بیشتر مشخص شود. جیپ هیچ برنامه‌ای برای عرضه کامندر هیبریدی در سایر بازارهای جهان ندارد و این مختص چینی‌ها خواهد بود.

جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جیپ کامندر با ویژگی‌های خاص چینی‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش