جوادی ششم شد


جوادی ششم شد

میرمصطفی جوادی با مجموع 336 کیلوگرم در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی 2019 بزرگسالان آسیا در رده ششم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، در چهارمین روز از رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان بزرگسال قاره آسیا و یکی از مراحل گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از صبح امروز (سه شنبه) رقابت وزنه برداران گروه A دسته ۸۱ کیلوگرم مردان با حضور میر مصطفی جوادی ملی پوش کشورمان در سالن یونگور شهر نینگبو چین آغاز شد.
"میرمصطفی جوادی" در حرکت یکضرب وزنه‌های ۱۴۳، ۱۵۰ و ۱۵۴ کیلویی را با موفقیت پست سر گذاشت تا در حرکت یکضرب در رده ششم قرار گیرد.
وی در حرکت دوضرب نیز فقط وزنه ۱۸۲ کیلوگرم را مهار کرد و در ثبت وزنه‌های ۱۹۴ و ۱۹۵ کیلویی ناموفق بود تا در حرکت دوضرب هم در جایگاه ششم بایستد و در مجموع نیز با حدنصاب ۳۳۶ کیلوگرم در جایگاه ششم قرار گرفت.
"دایین لی" وزنه بردار چینی نیز با ثبت وزنه‌های ۱۶۸ کیلوگرم در حرکت یکضرب (مدال طلا)، ۱۹۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب رده چهارم و ۳۶۳ کیلوگرم مدال طلای مجموع را به دست آورد.
همچنین، از ساعت ۱۳ ظهر به وقت تهران امروز (سه شنبه ۳ اردیبهشت) "مریم زارع" در گروه A دسته ۵۹ کیلوگرم بانوان به روی تخته رفت. وی در حرکت یکضرب وزنه‌های ۵۷، ۶۱ و ۶۴ کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب نیز دو وزنه ۷۳ و ۷۷ کیلوگرم را به نام خود ثبت نمود و فقط وزنه ۸۲ کیلوگرمی را موفق به مهار نشد تا با مجموع ۱۴۱ کیلوگرم در رده هشتم قرار گیرد. "چون هسینگ " وزنه بردار زن تایپه با ثبت وزنه‌های ۱۰۶ کیلوگرم در یکضرب، ۱۳۷ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۲۴۳ کیلوگرم ضمن شکستن رکورد دوضرب و مجموع جهان سه مدال طلا را به دست آورد. (پیش از این رکورد دسته ۵۹ کیلوگرم در حرکت دوضرب ۱۳۶ کیلوگرم و در مجموع ۲۳۷ کیلوگرم بود).
فردا (چهارشنبه چهارم اردیبهشت) از ساعت ۱۱ و نیم به وقت تهران "ابریشم ارجمند خواه" و "الناز باجلانی" در گروه B دسته ۶۴ کیلوگرم یا حریفان خود رقابت خواهند کرد.
از ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه بعدازظهر به وقت تهران رقابت ۱۱ وزنه بردار دسته ۸۹ کیلوگرم گروه A با حضور "مسعود چترایی" و "علی میری" نمایندگان وزنه برداری کشورمان در این وزن آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!