حضور 140 آتش نشان به همراه 39 دستگاه خودرو و موتور سیکلت در نمایشگاه کتاب


حضور 140 آتش نشان به همراه 39 دستگاه خودرو و موتور سیکلت در نمایشگاه کتاب

عصر خودرو- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از حضور 140 نفر از آتش نشانان به همراه 39 دستگاه خودروی سبک و سنگین و موتورسیکلت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: همانطور که اطلاع دارید سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

وی افزود: سازمان آتش نشانی شهر تهران برای تأمین ایمنی این نمایشگاه حضوری کامل داشته و علاوه بر تمام ایستگاه‌های شهر که مثل همیشه در آماده باش کامل هستند در داخل محوطه مصلی نیز مستقر خواهد بود.

ملکی گفت: آتش نشانان با 17 دستگاه خودرو سنگین، 17 موتور سیکلت، 4 دستگاه خودروی سبک، یک دستگاه خودروی تخصصی نجات و یک دستگاه تانکر آب در قالب 6 کانکس که یکی از این کانکس‌ها آموزشی و سایرین با کاربری عملیاتی است در 13 نقطه از نقاط مختلف نمایشگاه مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: 140 نفر از آتش نشان تخصصی و 15 نفر داوطلب به صورت روزانه در این نمایشگاه از زمان شروع ساعت بازدید تا دو ساعت پس از اتمام زمان بازدید حضور دارند.

وی گفت: 24 نفر از آتش نشانان به صورت شبانه روزی در کانکس‌ها مستقر هستند و باقی نفرات به صورت روزانه در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ملکی افزود: از هموطنان و غرفه داران می‌خواهیم که با توجه به وجود حجم زیادی از کاغذ در نمایشگاه اصول ایمنی را رعایت کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: البته پیش از آغاز به کار نمایشگاه از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید شده و اصول ایمنی به غرفه داران آموزش داده شده است اما باز هم هموطنان و بازدید کنندگان باید مراقب بوده و از روشن کردن فندک و کشیدن سیگار خودداری کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج