تامین امنیت زندان ها از اولویت های کار زندانبانی است


تامین امنیت زندان ها از اولویت های کار زندانبانی است

ارومیه - ایرنا - مدیر کل امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: تامین امنیت زندان ها اولویت کار زندانبانی است و سایر برنامه های این سازمان با برقراری امنیت عملیاتی می شود.

به حمزه بروجنی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری زندان مرکزی ارومیه افزود: امنیت پایه و اساس امر زندانبانی است و در سایه تامین امنیت زندان ها، می توان برنامه های اصلاح وتربیت، فرهنگی وتربیتی، اشتغال وحرفه آموزی را به خوبی انجام داد.
وی اظهار داشت: تقویت معنویات و اشتغال زندانیان پس از تامین امنیت از بزرگترین دغدغه های امر زندانبانی در آذربایجان غربی است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده شاهد موفقیت چشمگیر در دستیابی به این اهداف باشیم.
وی ادامه داد: مددکاران در زندان ها با کار جهادی زمینه ساز آرامش روحی و روانی مددجویان هستند و نقش بسیار کلیدی در ارتباط با زندانیان و کاهش آلام و استرس های آنها دارند.
وی بیان کرد: اگر زندانی مطمئن باشد به مسائل و مشکلات او رسیدگی می شود به دنبال مسائل حاشیه ای در زندان نمی رود.
مدیر کل امور زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: حجم کاری در زندان مرکزی ارومیه 10 برابر سایر زندان ها به لحاظ حساسیت، تراکم جمعیت کیفری و تراکم کاری است و با وجود این میزان حجم کاری اقدامات فرهنگی و معنوی خوبی در این زندان در ماه های گذشته صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا اقدامات فرهنگی و تربیتی در یک دهه گذشته در زندان های آذربایجان غربی نتایج ارزشمندی در پی داشته است و صدها زندانی در سطح استان از این خدمات بهره مند شده اند.
8137/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار