استکبار جهانی نقاط قدرت جمهوری اسلامی را هدف گرفته است


استکبار جهانی نقاط قدرت جمهوری اسلامی را هدف گرفته است

قزوین – ایرنا – معاون وزیر و رییس سازمان اطلاعات خارجی و نهضت های وزارت اطلاعات گفت: استکبار جهانی برای عملیاتی کردن نقشه های براندازانه خود نقاط قدرت جمهوری اسلامی را هدف قرار داده است و باید با هوشیاری برای مقابله با آن اقدام کرد.

به گزارش ایرنا امیری روز سه شنبه در شورای اداری استان قزوین که در استانداری برگزار شد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در همین راستا برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام کردند تا با قطع ارتباط سپاه، آن را تضعیف کنند.
وی اضافه کرد:همچنین دشمنان با درک وابستگی اقتصاد ایران به نفت برای تحریم آن وارد عمل شدند تا میزان درآمدهای کشور روز به روز کاهش یافته و فشارهای اقتصادی موجب افزایش نارضایتی میان مردم شود.
امیری با تبیین وظایف مسئولان و مدیران در این شرایط، ادامه داد: امروزه دوست و دشمن از تندرو و کندرو در جمهوری اسلامی معتقد هستند، مذاکره با آمریکا برای ایران فایده ای نخواهد داشت بنابراین تنها راه پیش رو، اداره کشور با مقاومت و ایستادگی است.
وی اضافه کرد: باید در این شرایط اداره همه استان ها به خود استان ها واگذار شود تا با جذب سرمایه گذار خارجی و داخلی بدون اتکا به نفت برای اداره خود اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد:مقام معظم رهبری طی 10 سال اخیر بر علم و اقتصاد تاکید می کنند و باید با توجه به این موضوع برای تبدیل علم به ثروت وارد عمل شد.
امیری گفت:امروزه ایران اسلامی رتبه چهارم جهان را در نانو دارد که می تواند در کشاورزی، پزشکی، بهداشتی و... تحول ایجاد کند ولی آیا توانسته ایم این علم را به ثروت تبدیل کنیم؟
معاون وزیر و رییس سازمان اطلاعات خارجی با اشاره به شعار رونق تولید، افزود:تحقق این نامگذاری با شعار دادن میسر نمی شود و باید با فراهم سازی ابزار و لوازم آن، جذب سرمایه گذاران و همدلی و هم افزایی برای تحقق شعار سال اقدام کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان به دنبال جدا کردن مردم از نظام هستند، افزود:استکبار جهانی با سیاه نمایی به دنبال جدا کردن مردم از نظام است و مسئولان و مدیران نیز باید مراقب باشند که با آمارهای خود برای دشمنان خوراک تهیه نکنند.
امیری گفت: امید دادن به مردم مهمترین وظیفه دستگاه ها و مسئولان در این شرایط است و باید اختلافات را کنار گذاشت تا دشمنان در اجرای نقشه های خود شکست بخورند.
این مسئول اضافه کرد: بدون تردید کشور ایران اسلامی از این شرایط و تمامی تهدیدها و تحریم ها عبور خواهد کرد و تمامی نقشه های و دسیسه های دشمنان همچون گذشته نقش برآب خواهد شد.
6101

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟