پیام تبریک جامعه روحانیت مبارز به فرمانده جدید سپاه


پیام تبریک جامعه روحانیت مبارز به فرمانده جدید سپاه

تهران –ایرنا- دبیر عالی و همچنین عضو هیات رئیسه جامعه روحانیت مبارز کشور در پیام های جداگانه انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی و محمدعلی جعفری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه حضرت بقیه الاعظم 'ارواحنافداه' را تبریک گفتند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دفتر رسانه جامعه روحانیت مبارز، در پیام «مصطفی پورمحمدی» دبیرعالی این تشکل خطاب به سرلشکر سلامی آمده است: انتصاب شایسته شما را توسط فرماندهی معظم کل قوا 'دام عزه' تبریک و تهنیت عرض می کنم. پاسداری از انقلاب اسلامی در غوغای دنیا طلبان، مستکبران، ایادی کفر و نفاق رسالتی عظیم و تاریخ ساز است.
دبیرعالی جامعه روحانیت اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که ملت و کشور ما را از این سرمایه عظیم برخوردار و جبهه حق، عدالت، ظلم ستیزی و ضد استکباری را مستظهر به جندالله و پاسداران جان برکف و آگاه انقلاب اسلامی کرده است.
دبیر عالی جامعه روحانیت در پیامی دیگر خطاب به «محمد علی جعفری» فرمانده سابق سپاه پاسداران ، انتصاب شایسته وی را به فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم ' ارواحنا فداه' تبریک گفت.
در بخشی از این پیام آمده است: بی تردید نیل به موفقیت های بزرگ و رضایت ولی امر مسلمین رهاورد ده سال تلاش صادقانه و مدیریت موفق جنابعالی در سنگر فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. جامعه روحانیت مبارز، اعتماد مجدد مقام معظم رهبری (دام عزه) در اعطاء مسئولیت خطیر فرماندهی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم 'ارواحنا فداه' را به جنابعالی تبریک و تهنیت می گوید.
«محمد حسین موسی پور» در پیامی انتصاب سردار سلامی را به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و افزود: بی تردید حسن اعتماد ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری 'مدظله العالی' موهبتی بزرگ و فرصتی مغتنم است تا با بهرمندی از سال ها تجربه ارزشمند در مسئولیت های کلان و مدیریت مدبرانه و هوشمندانه و مشی انقلابی خویش مسیر تعالی و تکامل این نهاد مقدس و شجره طیبه را هموارتر فرمایید.
موسی پور در پیامی دیگر خطاب به سردار جعفری، خاطرنشان کرد: اکنون که سربلند و سرافراز سنگر فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به عزیز دیگری می سپارید و با حکم امام مسلمین توفیق خدمت در سنگر دیگری را می یابید، ضمن تبریک صمیمانه امیدوارم در ظل عنایات امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) وبا تبعیت از فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) در تحقق اهداف مهم قرارگاه فرهنگی واجتماعی حضرت بقیه الاعظم 'ارواحنافداه' موفق و مؤید باشید.
به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا شامگاه یکشنبه اول اردیبهشت ماه در حکمی با سپاس از خدمات باارزش و ماندگار سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در فرماندهی سپاه، سردار حسین سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.
همچنین مقام معظم رهبری در حکمی سردار سرلشکر پاسدار جعفری را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیةالله الاعظم اروحنا فداه منصوب کردند.
سیام**3202 **2021**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی