گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار


گوشی جدید آنر HONOR 10i در بازارها عرضه شده که برای کاربران گزینه های جدید و قابلیت های پیشرفته ای را با قیمت مناسب ارائه می کند. حالا در این بخش به مهمترین ویژگی های اصلی آنر 10i می پردازیم. گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار HONOR 10i با یک طراحی شیک و منحنی از چهار طرف و گوشه های گرد ، کار حمل را آسان کرده و...

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

گوشی جدید آنر HONOR 10i در بازارها عرضه شده که برای کاربران گزینه های جدید و قابلیت های پیشرفته ای را با قیمت مناسب ارائه می کند. حالا در این بخش به مهمترین ویژگی های اصلی آنر ۱۰i می پردازیم.

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با قیمت ۳۱۵ دلار
گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

HONOR 10i با یک طراحی شیک و منحنی از چهار طرف و گوشه های گرد ، کار حمل را آسان کرده و به طور خلاصه خیلی راحت می توانید با یک دست کنترل داشته باشید و با آیتم ها به سادگی و برای عکس سلفی حرفه ای ، تنها از یک دست استفاده کنید.

صفحه گوشی بیش از ۹۰% جلوی گوشی را پوشش داده ، با یک بریدگی بالای صفحه که دوربین جلو را نیز در خود جای داده است و اسپیکرهای تماس نیز در بالا تعبیه شده اند. آنر از فناوری nanolithography برای ایجاد یک شیب رنگی متمایز به همراه سه دوربین عمودی و سنسور اثر انگشت در پشت استفاده کرده است.

قابل توجه افرادی که ظاهر کلاسیکی را دوست دارند ، آنر ۱۰آی یک نسخه مشکی فراهم کرده با ظاهری شیک و براق.

این گوشی از جک اسپیکر ۳٫۵ میلیمتری نیز پشتیبانی میکند همچنین دارای Micro USB است و USB-C ندارد و علاوه بر این ضد آب هم نیست.

گوشی آنر Honor 10 GT با رم ۸ گیگ و فناوری جی پی یو توربو GPU Turbo

صفحه نمایش

اندازه صفحه نمایش آنر ۱۰ آی به ۶٫۱ اینچ می رسد از نوع IPS LCD و با رزولوشن ۲۳۴۰×۱۰۸۰ پیکسل با تراکم ۴۱۵ پیکسل در یک اینچ به ابعاد ۱۹٫۵:۹ و نسبت اندازه صفحه به بدنه بیش از ۹۰% است چیزی که تجربه ی تماشا با یک صفحه نمایش کامل و وضوح عالی را فراهم می کند.

شما می توانید همچنین از ویژگی راحتی چشم TüV Rheinland استفاده نمایید ، این ویژگی جهت محافظت از چشم اشعه مضر آبی صفحه نمایش را کاهش می دهد. همچنین می توانید از حالت خواندن آسان Easy Reader منحصرا در برنامه ریدر استفاده کنید.

عملکرد

با پردازنده کرین هواوی Kirin 710 هشت هسته ای کار می کند با پشتیبانی از فناوری هوش مصنوعی و با تراشه گرافیکی Mali-G51 و فناوری GPU Turbo 2.0 که ۳۶% پاسخ لمس را بهبود بخشیده و خصوصیاتی بهتری را هنگام اجرای بازی ها نیز فراهم کرده است.

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

همچنین دارای RAM با ظرفیت ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت بوده و امکان افزایش از طریق میکرواس دی MicroSD تا ۵۱۲ گیگابایت را فراهم می کند. علاوه بر این از اجرای دو سیم کارت و شبکه ۴G و فناوری بلوتوث ۴٫۲ و اجرا رادیو FM پشتیبانی می کند.

به خاطر پشتیبانی از دو سیم و شبکه فورجی و اتصال پایدار اینترنت ، این دستگاه کیفیت تماس ها را با تکیه بر فناوری ارتباطات هوشمندی که با هوش مصنوعی پشتیبانی می سود بهبود بخشیده است فناوری ای که موقعیت کاربر شناسایی می شود مثلا تشخیص می دهد در داخل یک آسانسوری هستید و در عرض چند ثانیه سیگنال های شبکه بازسازی می کند.

گوشی گیمینگ ارزان قیمت Honor Play از هواوی با GPU Turbo

دوربین ها

آنر ۱۰ آی سه دوربین در پشت و یک دوربین در جلو دارد و اما مشخصات سه دوربین پشت از این قرار است ؛ دوربین اولی ۲۴ مگاپیکسل با دیافراگم لنز f/1.8 با ویژگی فوکوس خودکار و دومی با زوایه دید وسیع Ultra Wide و کیفیت ۸ مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2 و سومی با لنزی مخصوص کشف جزئیات در عمق با دقت ۲ مگاپیکسل و دیافراگم لنز f/2.4 . با این دوربین در محیط های کم نور به خوبی می توانید عکس بگیرید ، اینها به لطف یک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی تضمین شده که کیفیت تصاویر شما را بهبود می بخشد.

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

لنز اصلی با گشادگی F/1.8 باعث می شود نور بیشتری به سنسور برسد لذا تصویر بدون اینکه سرعت شاتر کند شود روشنایی بالایی خواهد داشت در نتیجه عملکرد دوربین در محیط کم نور بهتر خواهد بود همچنین سنسور Quadra CFA حساسیت دوربین را برای نور در محیط تاریک افزایش می دهد تا روشنایی تصویر بهتر باشد.

دوربین گوشی می تواند بیش از ۵۰۰ صحنه از ۲۲ گروه را تشخیص دهد کما اینکه تنظیمات بهتری را حتی به صورت خودکار تطبیق می دهد در نتیجه عکس های جالبی خواهید داشت همچنین امکان تشخیص چهره افراد و پس زمینه با تنظیم نوردهی و رنگ مطابق با هر صحنه را فراهم کرده است.

حالت AI Stabilizing نیز به شما در بهبود دید در شب کمک می کند چرا که لرزش های دست را برطرف کرده و تصویر را ثبت می کند در نتیجه عکس با کیفیتی خواهید داشت بدون هیچ ارتعاشی در شب.

دوربین جلوی آن ۳۲ مگاپیکسل با دیافراگم لنز f / 2.0 می باشد که تصاویری با کیفیت فوق العاده فراهم می کند با پشتیبانی الگوریتم زیباسازی خودکار تصاویر بر پایه هوش مصنوعی ، علاوه بر تنظیم شدت نوردهی برای عکس های بهتر سلفی.

البته شما می توانید الگوریتم زیبا سازی را شخصی سازی نمایید ، مخصوصا وقتی که می خواهید عکس های سلفی دست جمعی بندازید ، این کار Bokeh را به طریق دقیق و صحیحی با افکت های زیباسازی مشخصی بر هر چهره ای از شخاص در آن جمع انجام خواهد داد.

سیستم عامل

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

گوشی آنر ۱۰ آی با اندروید پای Android 9.0 Pi کار می کند و بر اساس رابط کاربری EMUI 9.0 مخصوص هانر که مجموعه بزرگی از ویژگی ها را ارائه می دهد از جمله آیتم های بصری و خصوصیات جدید.

رابط کاربری بر پای هوش مصنوعی متمایز می گردد برای تنظیم توزیع منابع با روشی هوشمند و تکامل یافته جهت رسیدن به عملکرد قدرتمند سیستم عامل اندروید. با ژست های حرکتی خیلی راحت می توانید با دستگاه ارتباط برقرار کنید.

باتری

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

HONOR 10i از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعت برخوردار بوده با پشتیبانی از شارژ سریع با قدرا ۱۰ وات. وزن گوشی نیز به ۱۶۴ گرم و ابعادش ۱۵۴٫۸ × ۷۳٫۶ × ۸ میلیمتر می رسد و با قیمتی حدود ۳۱۵ دلار عرضه می شود.

نوشته گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل با قیمت ۳۱۵ دلار اولین بار در ترفند سیتی. .

منبع

شاید دیگر مطالب روژانرا هم دوست داشته باشید

گوشی honor 10i با RAM 4G و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل با قیمت 315 دلار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نرم‌افزار

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35