همزمان با اکران فیلم Avengers، رویداد کراس اور در بازی فورتنایت برگزار می‌شود


همزمان با اکران فیلم Avengers، رویداد کراس اور در بازی فورتنایت برگزار می‌شود

بازی محبوب و معروف فورتنایت که در طی چند‌ماه اکثر گیمرها را به خود مشغول کرده، در حال تشکیل یک اتحاد دوباره با کمپانی Marvel Cinematic Universe است. این بازی، مدتی پیش هم با شرکت Marvel همکاری می‌کرد. اکنون نیز Marvel Studios با همکاری بازی پرطرفداری فورتنایت، قصد برگزاری رویداد کراس اور را در این بازی دارد. انتظار می‌رود که با‌ نزدیک‌ شدن به...

بازی محبوب و معروف فورتنایت که در طی چند‌ماه اکثر گیمرها را به خود مشغول کرده، در حال تشکیل یک اتحاد دوباره با کمپانی Marvel Cinematic Universe است. این بازی، مدتی پیش هم با شرکت Marvel همکاری می‌کرد. اکنون نیز Marvel Studios با همکاری بازی پرطرفداری فورتنایت، قصد برگزاری رویداد کراس اور را در این بازی دارد. انتظار می‌رود که با‌ نزدیک‌ شدن به اکران فیلم Avengers: Endgame، رویداد کراس اور دیگری در این بازی برگزار شود. هرچند هنوز هیچ چیز دقیقی از زمان عرضه و جزییات این رویداد توسط هیچ‌کدام از شرکت‌ها اعلام نشده است.

سال گذشته نیز همزمان با اکران فیلم Avengers: Infinity War، رویداد کراس اور در بازی فورتنایت برگزار شد. بازیکنان در این رویداد شاهد حضور شخصیت تانوس در بازی بودند. این شخصیت دارای قدرت‌ فراطبیعی بود که بازیکنان با استفاده از آن، قادر به پرش‌های بلند‌تر و زدن ضربات سنگین مشت به دشمن بودند.

صفحه رسمی بازی فورتنایت در توییتر این خبر را تایید کرد، اما جزییاتی از زمان و چگونگی عرضه این رویداد منتشر نکرد. به‌نظر می‌رسد که این رویداد در 25 آوریل، همزمان با اکران جهانی نسخه جدید فیلم Avengers در دسترس کاربران قرار گیرد. از تیزر‌های این فیلم، می‌توان متوجه شد که که سپرشخصیت کاپیتان آمریکا جایگاه برجسته‌ای در فیلم دارد و احتمال حضور این شخصیت در رویداد جدید فورتنایت وجود دارد.

همکاری کمپانی Marvel و Epic Games یکی از مهم‌ترین نمونه‌های همکاری در صنعت سینما و بازی است. هم‌چنان که بازی فورتنایت از محبوب‌ترین‌های گیم به شمار می‌رود، سری فیلم‌های Avengers نیز هرساله در رتبه اول اکران قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر می‌توان این همکاری را یک همکاری کامل بین محبوب‌ترین فیلم جهان و پرطرفدارترین بازی جهان، معرفی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)