وعده وزیر راه برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج محقق می‌شود؟


وعده وزیر راه برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج محقق می‌شود؟

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه برنامه ریزی قطعی برای افزایش پروازهای یاسوج مطرح نشده است.

علی محسنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: هفته گذشته بصورت مستمر پیگیر افزایش پروازهای یاسوج در تهران و سازمان هواپیمایی کشور بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: شرکت های هواپیمایی که مورد نظر ما هستند در حال بررسی همه جوانب این موضوع هستند و ما نیز در حال مذاکره هستیم به محض این که برنامه عملیاتی جدید به ما ابلاغ شود به اطلاع مردم شریف استان می رسانیم.

مدیر فرودگاه یاسوج خاطرنشان کرد: تا این لحظه برنامه ریزی قطعی برای افزایش پروازهای یاسوج مطرح نشده است.

محسنیان تصریح کرد: در صورت موافقت ایرلاین‌ها برای افزایش پروازهای یاسوج پس از ماه مبارک رمضان اعمال خواهد شد چرا که در این ماه همه فرودگاه‌‎ های کشور با اُفت محسوس پرواز مواجه می شوند.

وی ادامه داد: پیگیری ها و رایزنی های فرودگاه برای افزایش پروازها بصورت مستمر ادامه دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج اضافه کرد: طی نوروز امسال 75سورتی پرواز بالگرد امدادی توسط بالگردهای هلال احمر، اورژانس و هوانیروز ارتش انجام شده است.

لازم به ذکر است که محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در سفر 19 فروردین ماه 98 خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران این استان به مشکلات پروازهای فرودگاه یاسوج اشاره و اظهار کرده بود: قطع پروازهای فرودگاه یاسوج غیرقابل قبول بود و دستور دادیم پروازهای یاسوج اضافه شود و این موضوع را به جد پیگیری می‌کنم.

به گزارش ایسنا، پروازهای"تهران – یاسوج" و بلعکس هم اکنون دو روز در هفته(دوشنبه و جمعه) از تهران به مقصد فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود . این پروازها روزهای دوشنبه ساعت 12 و 10 دقیقه از تهران و 14 و 10دقیقه از یاسوج و روزهای جمعه ساعت 7 و 50 دقیقه صبح از تهران و 9 و 40 دقیقه از یاسوج به سمت تهران خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...