هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود


هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل شود

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: هیچ واحد تولیدی در استان نباید تعطیل شود و بانکها تعامل و همکاری بیشتری با این واحدها داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری، افزود: با توجه به نامگذاری امسال بنام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، ادامه فعالیت واحدهای تولیدی بدهکار و پلمپ نشدن آنها از اهداف این ستاد است.

وی بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی استان را از دیگر برنامه های ستاد پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دادگستری عنوان کرد و افزود: این بازدیدها با هدف بررسی مشکلات و موانع تولیدکنندگان انجام می گیرد تا دربرگزاری جلسات اعضا ستاد پیگیری های لازم انجام شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در سال ۹۸ شش جلسه در این خصوص برگزار شود و این درحالی است که سال گذشته چهار جلسه به صورت فصلی برگزار می‌شد و دو جلسه اضافه شده تا در سال رونق تولید وقت بیشتری برای این مهم گذاشته شود و دستور کار جلسات مشخص شده و برای مسئولان مربوطه ارسال شده است.

وی گفت: امیدواریم برگزاری با این جلسات خروجی کار طوری باشد که بتوانیم نقش خوبی را در این زمینه ایفا کنیم و در ادامه نیز تولید کنندگان مشکلات خود را مطرح و در این زمینه راهکارهای لازم اتخاذ و مصوب شد.

همچنین در این نشست تعدادی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع استان، معوقات بانکی، اعطای تسهیلات و سپردن وثیقه بانکی را از جمله مشکلات و موانع واحدهای تولیدی خود برشمردند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟