کمک 400 میلیون ریالی مسجد امام رضا (ع) به سیل‌زدگان


کمک 400 میلیون ریالی مسجد امام رضا (ع) به سیل‌زدگان

میردامادی گفت: کمک 400 میلیون ریالی نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) به سیل‌زدگان، به مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی تقدیم شد.

آیت الله «سیدباقر میردامادی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه طی یک ماه که از بروز خسارت به برخی از مناطق کشورمان در سیلاب های اخیر می گذرد، کمک های مردمی در مسجد امام رضا (ع) خیابان نفیس تهران جمع آوری شده است، گفت: جمع آوری این کمک ها با رعایت اولویت های اعلام شده از سوی دستگاه های مربوطه و اقلام مورد نیاز سیل زدگان همچنان در این مسجد ادامه دارد.

امام مسجد امام رضا(ع) افزود: بسیجیان پایگاه 27 مقداد، اعضای هیات امنا و نمازگزاران قدیمی این مسجد که بعضی از آنان از رزمندگان دوره دفاع مقدس نیز بودند، به صورت خودجوش مسئولیت جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق سیل زده را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: کمک 400 میلیون ریالی نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) به سیل زدگان، چند روز پیش به حجت الاسلام والمسلمین مهدی معراجی؛ مدیر ناحیه شهید محلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد تقدیم شد، ضمن اینکه جمع آوری کمک های مردمی در این مسجد همچنان ادامه دارد.

کمک 400 میلیون ریالی مسجد امام رضا (ع) به سیل‌زدگان

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از نمازگزاران و بسیجیان این مسجد در دوران دفاع مقدس، حضوری فعال در جبهه های حق علیه باطل داشتند و شماری از آنان شهید یا جانباز شدند. ضمنا ما کمک های زیادی در پشتیبانی رزمندگان اسلام داشتیم و چندین نوبت نیز در کنار مدافعان و سربازان کشورمان حضور داشتیم.

وی گفت: طی جلسه ای که اخیرا با اعضای هیات امنای مسجد امام رضا (ع) داشتیم، مقرر شد جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی همچنان در این خانه خدا ادامه یابد و اعلام نیز کرده ایم که مردم اقلامی که به بازسازی مناطق سیل زده کمک می کند، اهدا کنند.

کمک 400 میلیون ریالی مسجد امام رضا (ع) به سیل‌زدگان

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!