انسجام بشریت بر مدار مهدویت اثر وضعی جشن های نیمه شعبان است


انسجام بشریت بر مدار مهدویت اثر وضعی جشن های نیمه شعبان است

حجت الاسلام سالک با اشاره به نقش جشن های نیمه شعبان در پاسخ به دشمنان اسلام، گفت: جشن ها و برنامه های مهدوی باید در طول سال استمرار داشته باشد طوری که این جشن ها نماد تمامی فعالیت‌های مهدوی در طول سال باشد.

حجت الاسلام و المسلمین «احمد سالک» در گفت وگو با خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان با اشاره به تاثیرات برگزاری جشن های نیمه شعبان ایام در افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به امام زمان (عج)، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم اساسی و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، همه مسلمین جهان و حتی بشریت، میلاد امام زمان (عج) است زیرا جهان بشریت با مشکلات متعدد امروز، نیازمند یک منجی است.

نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جشن گرفتن روز میلاد این منجی عالم بشریت، مستقیماً روی رفتار، اندیشه و اعمال مردم تاثیرگذار است و باعث می شود امید به آینده داشته باشند لذا نمی‌توان به همین سادگی از اهمیت برقراری این جشن ها گذشت.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه اثر وضعی برگزاری جشن های نیمه شعبان انسجام مردم چه مسلمان و چه غیرمسلمان حول محور امام زمان (عج) است، تصریح کرد: این انسجام بخشی بسیار مورد اهمیت است به ویژه آن که ما شیعیان، مدعی آن هستیم که اعتقادات راسخی نسبت به منجی آخرالزمان(عج) داریم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه جریان های دروغین و انحرافی پیرامون امام زمان (عج) در حال تبلیغ و فعالیت هستند، افزود: برگزاری جشن های نیمه شعبان به نوعی پاسخی کوبنده به فعالیت‌های این افراد و گروه ها است.

وی ادامه داد: فوکویاما گفته بود که باید دو چیز را از ایرانیان بگیریم اول پرچم سرخ که سمبل و نماد عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام است و دیگری پرچم سبز که نماد مهدویت و منجی آخرالزمان است که این فرد راه برخورد و مقابله با این دو اعتقاد را نیز آسیب زدن به ولایت فقیه معرفی کرده بود.

حجت الاسلام سالک گفت: زمانی که دشمنان این چنین برنامه ریزی و تدبیر برای برخورد و مقابله با انقلاب اسلامی و جریان مهدویت دارند، باید برنامه ریزی ها و بتبع جشن های نیمه شعبان از سوی ایرانیان بسیار پر شورتر و پر رنگ تر برگزار شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: البته جشن ها و برنامه ریزی های مهدوی ویژه نیمه شعبان باید به گونه ای باشد که در طول سال تسری و جریان داشته باشد به نوعی که نیمه شعبان باید نماد تمامی فعالیت‌های مهدوی در طول سال باشد.

پایان پیام/376

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک