تبریک آیت‌الله رشاد به فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب


تبریک آیت‌الله رشاد به فرمانده جدید سپاه پاسداران انقلاب

رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، طی پیامی انتصاب سرلشگر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

خیرگزاری شبستان، گروه اندیشه: درپی انتصاب سردار سرلشگر پاسدار «حسین سلامی» به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله «علی‌اکبر رشاد»، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس شورای حوزه‌های علمیه‌ی استان تهران در پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است:

«حضرت مستطاب سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی- مازال موفقاً.


فرمانده کلّ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی .


سلام ‌الله علیکم.

برازندگی شولای اعتماد نیابت عامه‌ی حضرت بقیه الله (عج) و فرماندهی کل قوی را بر قامت برومند آن برادر مجاهد و فکور مبارک باد می‌گویم، و از صمیم قلب، از بارگاه بلند باری برای شما سلامت و سعادت و سرفرازی مسألت می‌کنم.


تقارن این انتصاب شایسته با اعیاد شعبانیه، خاصه میلاد منور حضرت سیدالشهداء (ع) و سالگشت تاسیس نهاد انقلابی، جهادی و مردمی سپاه و همزمان با رفتار نابخردانه‌ رییس جمهور بی‌خرد آمریکای جبار غدار، بسیار معنی‌دار است. رجاء واثق دارم که در سایه‌ی الطاف رحمانی و عنایات خاصه‌ی حجت حاضر حق(عج) و اندیشه و اراده‌ی انقلابی خویش و همکاران مجاهدتان، تدابیر کارسازی در جهت ارتقاء اقتدار و توانایی‌های دفاعی امنیتی کشور و تقویت سپاه سربلند که نهاد رکنی دفاع و امنیت میهن ماست، در مقابله با تهدیدات روزافزون دشمنان، و گسترش و ژرفایش بصیرت انقلابی و روحیه‌ی ولایی در آحاد آن نهاد، و تحقق رهنمودهای راهبردی زعیم حکیم امت و فرماندهی شجاع و بصیر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (دام ظله الوارف)، موفق خواهید بود.»

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان