آمادگی خادم برای ائتلاف با بنی‌تمیم +عکس


آمادگی خادم برای ائتلاف با بنی‌تمیم +عکس

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی در صفحه اینستاگرامی‌خود برای ائتلاف با حمید بنی‌تمیم اعلام آمادگی کرد.

به گزارش مشرق، در حالیکه این روزها در انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه‌برداری، صحبت و گمانه‌زنی زیادی در خصوص احتمال ائتلاف برخی کاندیداها با هم وجود دارد، در روزهای گذشته سرپرست فدراسیون کشتی گفت‌وگویی داشت که طی آن اعلام کرد تاکنون هیچ جلسه و صحبتی در خصوص ائتلاف با امیررضا خادم نداشته اما اینکه درآینده چه اتفاقی خواهد افتاد، هنوز مبهم است.

بیشتر بخوانید:

ائتلاف خادم و بنی‌تمیم شکل می‌گیرد؟

وی با این صحبت احتمال ائتلاف با دیگر نامزد احراز ریاست فدراسیون کشتی را رد نکرد. در همین راستا امروز نیز امیررضا خادم در پست اینستاگرامی‌اش، درحالیکه که معتقد است تنها تریبون انتخاباتی او، همین فضاست، بار دیگر با تاکید بر اینکه برای برداشتن باری از دوش کشتی وارد عرصه انتخابات شده، با اشاره به صحبت‌های اخیر سرپرست فدراسیون کشتی، در پیج شخصی‌اش نوشت: «علی‌الحساب آماده‌ام که اگر واقعاً مدیر جوان، بااخلاق و پرتلاش‌مان دکتر بنی‌تمیم هم قصد و تمایل به ائتلاف داشته باشد با کمال میل استقبال کنم و نیازی به پرده پوشی و … هم در این خصوص نمی‌بینم.»

باید دید در ادامه چه اتفاقاتی در کشتی رخ خواهد داد. هنوز تایید صلاحیت قطعی و نهایی ۱۱ کاندیدایی که مجوز صلاحیت مدیریتی را از کمیسیون تطبیق دریافت کردند، اعلام نشده است و با شرایطی که وجود دارد و با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، همه در انتظار تعیین تکلیف انتخابات کشتی هستند.

آمادگی خادم برای ائتلاف با بنی‌تمیم +عکس

آمادگی خادم برای ائتلاف با بنی‌تمیم +عکس

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی