بیابانی و امامی به مدال برنز رسیدند


بیابانی و امامی به مدال برنز رسیدند

نمایندگان اوزان 65 و 70 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدارهای رده‌بندی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا به مدال برنز دست یافتند.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا که از صبح امروز (سه شنبه) در شهر "شی آن" چین آغاز شده است پیمان بیابانی و یونس امامی در اوزان ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم با پیروزی در دیدارهیا رده‌بندی مقابل حریفان به مدال برنز دست یافتند.
بیشتر بخوانید:

در وزن ۶۵ کیلوگرم پیمان بیابانی در دور اول مقابل کاتای یرلانبیک از چین با نتیجه ۷ بر ۷ پیروز شد، اما در دور دوم مقابل باجرانگ، دارنده مدال نقره جهان و قهرمان بازی‌های آسیایی از هند با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب شد که با توجه به حضور حریفش در فینال، بیابانی در گروه بازنده‌ها مقابل فرناندو دیووشان از سریلانکا با نتیجه عالی پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار سراج الدین حسن اف از ازبکستان را ۳ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز یونس امامی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد راجنیش از هند گذشت. وی در دور بعد مقابل تمولن انتختویا از مغولستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله مقابل نورکوجا کایپانوف از قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. امامی در این دیدار باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

پیش از این رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم نخستین مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورده بود تا بعد از ۷ سال طلسم طلا نگرفتن نمایندگان ایران در وزن اول را بشکند. حسن رحیمی آخرین بار در سال ۲۰۱۲ ایران را در وزن ۵۷ کیلوگرم قهرمانی بزرگسالان آسیا صاحب مدال طلا کرده بود.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج