92 خانه پلاک قرمز در پایتخت پلمب شد


92 خانه پلاک قرمز در پایتخت پلمب شد

تهران- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: سال گذشته 92 خانه پلاک قرمز که در آن نگهداری، استعمال و توزیع مواد مخدر صورت می گرفت با دستور مقام قضایی پلمب شد.

سرهنگ محمد بخشنده روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استانداری تهران اظهار داشت: پلیس به صورت شبانه روز نظارت می کند تا به صورت غیرقانونی دخل و تصرفی در این ملک های پلمب شده صورت نگیرد.
وی ادامه داد: اگر فک پلمب در این خانه ها انجام شود دوباره مواد فروشان به این خانه ها باز می گردند و زحمت های پلیس به هدر می رود و مردم نسبت به پلیس بی اعتماد می شوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: دو خانه با دستور مقام قضایی فک پلمب شد.
وی با بیان اینکه در طرح پاکسازی محله های شوش، هرندی و مولوی 10 هزار معتاد جمع آوری شد گفت: این افراد به مراکز بازپروری و نگهداری معتادان منتقل شدند و هم اکنون این محله ها در وضعیت خوبی قرار دارند.
بخشنده اضافه کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر بارها هشدار داده بود که در تهران 20 هزار معتاد متجاهر وجود دارد ولی اقدامی از سوی دستگاه های مختلف در خصوص جمع آوری و نگهداری آنها صورت نمی گرفت.
وی با اشاره به حضور بیش از یک هزار معتاد منع پذیرش گفت: این معتادان دارای بیماری هایی از جمله ایدز، هپاتیت، مشکلات روحی و روانی و معلولیت هستند که باید نسبت به وضعیت آنها تعیین و تکلیف صورت گیرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خاطر نشان کرد: اگر نسبت به ساماندهی این معتادان اقدام شود تهران پاکی نسبت به قبل خواهیم داشت.
وی از جمع آوری 131 زن معتاد در پایتخت خبر داد و گفت: این تعداد زن در طرح پاکسازی سال گذشته جمع آوری شدند که از این تعداد 99 نفر آنها به مراکز بازپروری و غربالگری منتقل شدند.
بخشنده گفت: طبق پیش بینی پلیس یک هزار زن معتاد در تهران وجود دارد که باید نسبت به مراکز نگهداری آنان تدابیری اندیشیده شود چرا که هم اکنون کمبود مراکز نگهداری برای این قشر وجود دارد.
تهرام/8138//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...