تولید سامانه مبارزه با سرمازدگی در آذربایجان غربی حمایت شود


تولید سامانه مبارزه با سرمازدگی در آذربایجان غربی حمایت شود

ارومیه - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: تولید سامانه های هوشمند مبارزه با سرمازدگی و تگرگ و حمایت از این تولیدات در آذربایجان غربی در اولویت برنامه های مدیران و مسوولان استانی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا پیمان آرامون روز سه شنبه در بازدید از باغات و مزارع ارومیه افزود: دانش فنی تولید سامانه های پیشرفته مبارزه با سرمازدگی به صورت بومی در این استان وجود دارد.
وی ادامه داد: مشارکت محققان و پژوهشگران در زمینه توسعه دانش فنی بومی این سامانه ها ضروری است.
وی اعلام کرد: باید از سرمایه گذاران علاقه مند به تولید سامانه های پیشرفته مبارزه با سرمازدگی در آذربایجان غربی حمایت جدی شود.
وی اظهار داشت: ارزش افزوده تولید محصولات کشاورزی در استان بالا بوده و این امر اهمیت استفاده از دانش فنی و سرمایه گذاری در بخش حمایت از سامانه های هوشمند را پراهمیت کرده است.
آرامون گفت: بهره گیری از تجهیزات نوین در راستای ارتقای کیفیت و میزان تولید در بخش کشاورزی امری ضروری است.
به گزارش ایرنا پیمان آرامون سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از نحوه فعالیت این سامانه در روستاهای خطایلو، بالانج و رحیم آباد بازدید کردند.
بارش برف شدید که از صبح روز دوشنبه /2 اردیبهشت/ آذربایجان غربی را فرا گرفته، موجب حیرت و غافلگیری شهروندان ارومیه ای و شمال استان و کشاورزان شده است.
9918/7129

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری