برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل


نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX 2019) از 2 تا 5 اردیبهشت‌ماه با حضور ایرانسل برگزار می‌شود. به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنایع بورس، بانک و بیمه، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود. این رویداد به‌عنوان مهمترین و معتبرترین...

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه با حضور ایرانسل
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (FINEX ۲۰۱۹) از ۲ تا ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور ایرانسل برگزار می‌شود.

به گزارش فاوانیوز به نقل از مهر، و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد صنایع بورس، بانک و بیمه، سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برپا می‌شود. این رویداد به‌عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد مالی کشور در سطح منطقه شناخته شده و با مشارکت گسترده فعالان، کارشناسان و متخصصان بازار مالی همراه شده است.
واحد کسب و کارسازمانی ایرانسل با ارائه راهکارهای کاربردی مانند خدمات پرداخت با استفاده از اعتبار سیم کارت(DOB)، شبکه امن همراه(APN)، اینترنت دیگر پرداخت (Sponsored Data)، مدیریت هوشمند ناوگان(FMS) در این نمایشگاه حضور دارد.
مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه‌های بورس، بانک و بیمه می‌توانند با مراجعه به کارشناسان ایرانسل در غرفه ۸ سالن B۳۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از آخرین راهکارهای کارآمد این حوزه با خبر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر